Тип роботи:
Об'єм: 61 стор.
Вартiсть: 200 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Особливості організації готельно-ресторанного господарства
1.1. Поняття готельно-ресторанного бізнесу
1.2. Сутність готельно-ресторанного бізнесу, особливості структури і функціонування
1.3. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній індустрії
Розділ 2. Дослідження особливостей Організації надання послуг з харчування в закладах ресторанного господарства на прикладі готельно-туристичного комплексу «Україна»
2.1. Загальна управлінська характеристика підприємства – об’єкта дослідження
2.2. Характеристика господарської діяльності ресторану «Україна»
2.3. Дослідження особливостей надання послуг з харчування в ресторані «Україна»
Розділ 3. Напрями поліпшення обслуговування споживачів в ресторані «Україна»
3.1. Методичні аспекти впровадження системи сервіс-менеджменту для підвищення якості послуг у ресторані «Україна»
3.2. Розробка заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування в ресторані «Україна»
3.3. Оцінка економічної ефективності проекту щодо підвищення культури обслуговування споживачів у ресторані «Україна»
Висновки
Список літератури
Додатки
Висновок:
Отже, ресторан «Україна» є сучасним підприємством ресторанного бізнесу.
Головну функцію ресторану «Україна» слід розглядати як діяльність підприємства громадського харчування, що задовольняє місцевий попит на певний вид продукції та послуг.
Дослідження проказало, що дане підприємство володіє достатньо потужним потенціалом розвитку, проте цей потенціал використовується не ефективно: товарообіг та виручка вір реалізації продукції та послуг має тенденцію до зменшення.
Асортимент, смакові якості страв, ціни, дизайн, імідж, місце розташування важливі, але вони ніколи не компенсують в очах споживача неуважного і недбалого ставленням з боку персоналу. Ресторан, що зумів надати споживачам відмінний сервіс, одержує найсильнішу конкурентну перевагу.
Аналіз закладу ресторанного господарства дозволив виявити основний фактор, що потребує уваги – це якість обслуговування споживачів. Низький рівень обслуговування, тривалий його час, безвідповідальність персоналу – все це негативно відображається на роботі закладу у цілому.
Разом з тим, висока етична культура персоналу організації харчування є невід’ємним компонентом його позитивного іміджу. Нетактовність, грубість, зневажливе ставлення до клієнтів здатне практично відразу звести нанівець всі зусилля щодо формування високої культури обслуговування споживачів.
Визначені проблеми зумовили необхідність вдосконалення діяльності ресторану.
Дослідження методичних аспектів розробки системи сервіс-менеджменту для підвищення якості послуг у ресторані «Україна» показало, що всі працівники ресторану, незалежно від використовуваного методу обслуговування, повинні керуватися певними правилами, спрямованими на створення у клієнта максимального почуття комфорту. В якості основного правила обслуговування варто засвоїти те, що по відношенню до всіх без винятку гостей, персонал обслуговування повинен бути бездоганно ввічливий, уважний і тактовний.
У якості заходів з поліпшення культури обслуговування в ресторані «Україна» запропоновано впровадити систему Mystery Shopping. Цей захід впроваджує контроль над роботою персоналу. Позитивним аспектом цього нововведення є постійність, тобто персонал не знає дати перевірки, тому дія нововведення – постійна. Розроблена система заохочень та штрафів, що стосуються якості обслуговування, є ефективною мотивацією для обслуговуючого персоналу. Вплив на якість обслуговування споживачів суттєвий. Порівняльний аналіз проектів з підвищення якості ресторанних послуг довів ефективність та позитивний вплив на якість обслуговування споживачів.
Сутність системи Mystery Shopping впровадження системи сервіс-менеджменту на основі методу включного спостереження (participant observer). Mystery Shopping використовується у формі довгострокових чи постійних програм контролю сервісу і мотивації персоналу в сервісних мережах. Модифікації програми включають використання аудіо і відеозапису процесу обслуговування.
Регулярна програма Mystery Shopping, що впливає на схему винагороди співробітників «першої лінії», підвищує мотивацію персоналу. У результаті програма Mystery Shopping допомагає компанії домогтися відмінної якості обслуговування споживачів і вистояти в конкурентній боротьбі.
Критеріями успішності програми Mystery Shopping є оперативність звітності, об’єктивність інформації, відповідність профілю таємних покупців профілю дійсних споживачів сервісної компанії і т.п.
Таким чином, запропоновані заходи щодо підвищення якості обслуговування споживачів дозволять виправити недоліки у роботі обслуговуючого персоналу. Нововведення стосуються пришвидшення розрахунку зі споживачами, що значно впливає на якість обслуговування, і збільшення контролю над обслуговуючим персоналом.
Рішення про впровадження проекту обумовлено задачею підвищення рівня культури обслуговування споживачів у ресторані «Україна». Передбачається, що впровадження даного заходи дозволить отримати додатковий прибуток у 2013 р. – 9,82 тис.грн., у 2014 р. – 10,8 тис.грн., у 2015 р. – 11,88 тис.грн. Це досить вагомий зріст економічних показників. Отже, рішення про реалізацію даного проекту – доцільне.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com