


Змiст:
Вступ
Розділ І. Характеристика теоретичних підходів до соціально-особистісного розвитку розумово відсталих дітей
1.1.Психолого-педагогічне вивчення особливостей соціально-особистісного розвитку з інтелектуальними вадами
1.2. Особливості соціально-особистісного розвитку дітей з розумовою відсталістю
1.3. Характеристика основних напрямків корекційної роботи щодо соціально-особистісного розвитку розумово відсталих дітей
Розділ ІІ. Практичні аспекти соціально-особистісного розвитку розумово відсталих дітей
2.1. Методика організації дослідно-експериментальної роботи
2.2. Дослідження особливостей соціально-особистісного розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю
2.3. Висновки по результатам дослідження та рекомендації щодо проведення корекційної роботи з соціально-особистісного розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Проблема соціалізації дитини, як провідної умови становлення особистості дитини є однією з найбільш актуальних у сучасній психології та педагогіці. Особливо актуальною вона є щодо дитини з порушеннями розвитку, яка відчуває значні труднощі у засвоєнні суспільного досвіду. Досягнення ж повноцінного розвитку такої особи, формування її особистості, підготовки до самостійного життя й успішної інтеграції у суспільство потребує спеціального психолого-педагогічного забезпечення процесу її соціалізації відповідно до повноти характеристик
Соціально-особистісний розвиток дітей з обмеженими можливостями полягає в інтеграції таких дітей у суспільство, аби вони могли придбати і засвоїти певні цінності і загальноприйняті норми поведінки необхідні для життя в суспільстві. Однією з умов успішної соціалізації дітей з обмеженими можливостями є підготовка їх до самостійного життя, підтримка і надання їм допомоги при вступі у «доросле життя», для чого перш за все необхідно створити педагогічні умови в сім'ї та освітніх закладах для соціальної адаптації дітей.
В процесі соціалізації дитина набуває якості, необхідні для життя в суспільстві, засвоює певні цінності і форми поведінки. При цьому сам бере активну участь в освоєнні норм соціальної поведінки та міжособистісних відносин, в придбанні умінь і навичок, необхідних для успішної реалізації відповідних соціальних ролей і функцій.
Основні завдання соціально-особистісного розвитку полягають у формуванні цінностей і загальноприйнятих норм поведінки необхідні для життя в суспільстві, комунікативної і соціальної компетентності та найефективніший метод для успішної соціалізації - гра.
В ході дослідження проведено дослідно-експериментальна робота, мета якої в полягала в забезпеченні соціально-особистісного розвитку розумово відсталих молодших школярів: усунення спотворень емоційного реагування та стереотипів поведінки, реконструкції повноцінних контактів дитини з однолітками, а також у визначенні можливих шляхів вирішення поставлених завдань
Зауважимо, що в процесі соціально-особистісного розвитку дітей з розумовою відсталістю необхідно враховувалися їхні емоційні реакції, задіяність в іграх, відносини з іншими дітьми, ставлення до занять, а також всі виникаючі проблеми дитини фіксувались у протоколах.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com