перейти на сайт>>

Організація та зміст корекційної роботи з соціально-особистісного розвиту дітей з інтелектуальною недостатністю

ID роботи: 6388
Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Характеристика теоретичних підходів до соціально-особистісного розвитку  розумово відсталих дітей

1.1.Психолого-педагогічне вивчення особливостей соціально-особистісного розвитку з інтелектуальними вадами

1.2. Особливості соціально-особистісного розвитку дітей з розумовою відсталістю

1.3. Характеристика основних напрямків корекційної роботи щодо соціально-особистісного розвитку розумово відсталих дітей

Розділ ІІ. Практичні аспекти соціально-особистісного розвитку  розумово відсталих дітей

2.1. Методика організації дослідно-експериментальної роботи

2.2. Дослідження особливостей соціально-особистісного розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю

2.3. Висновки по результатам дослідження та рекомендації щодо проведення корекційної роботи з соціально-особистісного розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю

Висновок

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Проблема соціалізації дитини, як провідної умови становлення особистості дитини є однією з найбільш актуальних у сучасній психології та педагогіці. Особливо актуальною вона є щодо дитини з порушеннями розвитку, яка відчуває значні труднощі у засвоєнні суспільного досвіду. Досягнення ж повноцінного розвитку такої особи, формування її особистості, підготовки до самостійного життя й успішної інтеграції у суспільство потребує спеціального психолого-педагогічного забезпечення процесу її соціалізації відповідно до повноти характеристик

Соціально-особистісний розвиток  дітей з обмеженими можливостями полягає в інтеграції таких дітей у суспільство, аби вони могли придбати і засвоїти певні цінності і загальноприйняті норми поведінки необхідні для життя в суспільстві. Однією з умов успішної соціалізації дітей з обмеженими можливостями є підготовка їх до самостійного життя, підтримка і надання їм допомоги при вступі у «доросле життя», для чого перш за все необхідно створити педагогічні умови в сім'ї та освітніх закладах для соціальної адаптації дітей.

В  процесі соціалізації дитина набуває якості, необхідні для життя в суспільстві, засвоює певні цінності і форми поведінки. При цьому сам бере активну участь в освоєнні норм соціальної поведінки та міжособистісних відносин, в придбанні умінь і навичок, необхідних для успішної реалізації відповідних соціальних ролей і функцій.

Основні  завдання соціально-особистісного розвитку полягають у формуванні цінностей і загальноприйнятих норм поведінки необхідні для життя в суспільстві, комунікативної і соціальної компетентності та найефективніший метод для успішної соціалізації - гра.

В ході дослідження проведено дослідно-експериментальна робота, мета якої  в полягала в забезпеченні соціально-особистісного розвитку розумово відсталих молодших школярів: усунення спотворень емоційного реагування та стереотипів поведінки, реконструкції повноцінних контактів дитини з однолітками, а також у визначенні можливих шляхів вирішення поставлених завдань

Зауважимо, що в процесі соціально-особистісного розвитку дітей з розумовою відсталістю необхідно враховувалися їхні емоційні реакції, задіяність в іграх, відносини з іншими дітьми, став­лення до занять, а також всі виникаючі проблеми дитини фіксува­лись у протоколах.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: