перейти на сайт>>

Особливості менеджменту у шоу-бізнесі

ID роботи: 2619
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічний аналіз особливостей менеджменту шоу-бізнесу
1.1. Основні характеристики менеджменту в шоу-бізнесі
1.2. Технологія менеджменту шоу-бізнесу
1.3. Інформаційне забезпечення менеджменту шоу-бізнесу
Розділ 2. Характеристика основних функцій менеджменту у сфері шоу-бізнесу
2.1. Організаційне управління у шоу-бізнесі
2.2. Планування як складова менеджменту шоу-бізнесу
2.3. Особливості мотивації у шоу-бізнесі
2.4. Функція контролю та її застосування у менеджменті шоу-бізнесу
Розділ 3. Шляхи вдосконалення менеджменту в шоу-бізнесі
3.1. Проблеми розвитку менеджменту шоу-бізнесу в Україні
3.2. Стратегії оптимізації управління в менеджменті шоу-бізнесу
3.3. Використання принципів маркетинг-менеджменту у сфері управління шоу-бізнесом
Висновки
Література



Висновок:

Осмислення сутності близьких за змістом понять — «індустрія дозвілля», «індустрія розваг», «масова культура», «поп-культура» та «шоу-бізнес» — потребувало визначення природи, суспільних функцій та диспозиції тих видів діяльності, що відповідають вказаним вище терміном.

Очевидно, що новостворена секція шоу-бізнесу в першу чергу виокремила свій титульний предмет, запропонувавши таку його дефініцію: шоу-бізнес — це сектор індустрії розваг, а також професійна комерційна діяльність в галузі масової культури, зміст якої полягає в організації створення, множення та масового споживання творів часових (процесуальних) видів мистецтва. Саме наявність твору мистецтва, як продукту діяльності, а також його комерційна спрямованість на ринок саме масового споживання визначають специфіку шоу-бізнесу. Суміжними з ним галузями є мистецтво, реклама, медійний та модельний бізнес, спорт. Базовим товаром шоу-бізнесу є аудіо/відеозапис музичного або музично-драматичного твору, основною послугою — шоу-програма, сутнісною споживчою якістю першого і другого — бренд у вигляді феномену «зірки».

Уточнення змісту поняття «шоу-бізнесу» призвело до його логічного розмежування з поняттям «індустрія розваг», а останнє, в свою чергу, виявило потребу в самоідентифікації на тлі ширшого поля, яким є «індустрія дозвілля». Отже, за визначенням, прийнятим на секції шоу-бізнесу, «індустрія розваг — це комерційна діяльність у сфері суспільного дозвілля, метою якої є задоволення базової психофізіологічної потреби споживача в переживанні процесу задоволення». До цієї галузі належать такі заклади, інституції, товари, послуги і види діяльності: гральний бізнес (казино, гральні автомати, ігротеки, букмекерські контори); нічні клуби, бари та ресторани (шоу-програми, стриптиз, спілкування, психологічна атмосфера, напої та страви); дискотеки (стаціонарні); ігри (портативні або стаціонарні пристрої); містечка розваг; зони відпочинку; національні парки; кіно-індустрія; шоу-бізнес; порно-бізнес та нарко-бізнес. Зрозуміло, що два останніх мають здебільшого кримінальний характер. Підсумовуючи зазначене, підкреслимо — особливістю індустрії розваг є комерційність та спрямованість на базові психофізіологічні потреби людини, які задовольняються у формі надання послуг, що мають процесуальний характер і переживаються споживачем як самоцінний чуттєвий акт, як необхідний особистісний життєвий досвід (пригода). Звідси — і відновлювальна функція, і маркетинг спокушання, і небезпека залежності.

Загалом, для цілісного усвідомлення шоу-бізнесу як культурного та економічного явища, як виду суспільної практики або типу професійної діяльності секція менеджменту шоу-бізнесу орієнтується на багатовимірну модель досліджень, включаючи інструментарій таких наукових та науково-прикладних дисциплін, як менеджмент, маркетинг, продюсинг, економіка, соціологія, естетика, мистецтвознавство, правознавство, історія, політологія, психологія, педагогіка, філософія, теорія підприємництва, інформатика, комп’ютерні технології, іміджелогія, журналістика, музикознавство тощо.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: