


Змiст:
ВСТУП
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
1.1. Характеристика наукових підходів до проблеми мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
1.2. Клініко-психолого-педагогічна характеристика дошкільників з інтелектуальними вадами
1.3. Особливості мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними вадами
Висновки до глави 1
ГЛАВА 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
2.1. Зміст та напрямки корекційно-освітньої роботи з формування мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
2.2. Організаційно-педагогічні умови формування мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
2.3. Програма розвитку мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
Висновки до глави 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com