Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 90 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАУКОВИХ КОНЦЕПЦІЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ АВТОРІВ
1.1. Особливості пам’яті у дітей старшого дошкільного віку в концепціях вітчизняних та зарубіжних авторів
1.1.1 Описати концепцію вітчизняного автора щодо особливості пам’яті у дітей старшого дошкільного віку
1.1.2. Описати концепцію зарубіжного автора щодо особливості пам’яті у дітей старшого дошкільного віку
1.2. Особистий розвиток дітей дошкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1.Вивчення пам’яті у дітей старшого дошкільного віку як проблема
2.2. Особливості розвитку пам’яті дітей дошкільнят
2.3. Основні прийоми та методи розвитку пам’яті у дітей дошкільнят
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПАМ’ЯТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
3.1 Організація і методи дослідження
3.2. Тест на дослідження слухової пам’яті дітей (субтест «Повторення цифр»)
3.3. Вивчення зорової пам’яті за методикою Д. Векслера
3.4. Співвідношення результатів субтестів Векслера з іншими методиками дослідження пам’яті дошкільників
Висновки до третього розділу
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Висновок:
У дошкільному віці значні зміни відбуваються у всіх сферах психічного розвитку дитини. Як ні в якому іншому віці дитина освоює широке коло діяльності, формується як їх технічна сторона, так і мотиваційно-цільова. У пізнавальній сфері головним здобутком є заснування засобів і способів пізнавальної діяльності. Щоб дитина успішно освоювала навчальну діяльність, була підготовленою до школи, у неї повинні бути добре розвинені пізнавальні процеси, в тому числі всі види пам’яті.
Пам’ять одна з найголовніших складових життя людини. Від міри розвитку пам’яті у дітей, залежать успіхи не лише в навчанні, але також і у виборі професії, як втім, і в самій професії. Адже чим краще розвинена пам’ять, тим більше інформації дитина зможе запам’ятати, а в житті вона послужить їй хорошу службу.
Щодо особливостей розвиту пам’яті у дітей дошкільного віку, то слід зазначити, що вона має низку особливостей:
- серед видів пам’яті провідною є образна;
- зміцнюється зв’язок образної пам’яті із мисленням, що дозволяє систематизувати та узагальнити зміст пам’яті;
- значний розвиток рухової пам’яті стає основою для засвоєння складних сенсомоторних навичок трудової, ігрової, музичних, спортивної діяльності;
- розвиток словесної пам’яті відбувається у процесі слухання творів художньої літератури та різного виду відтворення її змісту;
- виникає особистісна пам’ять – спогади.
З метою психологічної діагностики розвитку пам’яті дошкільників використовуються різноманітний тестовий матеріал.
В даний час тест Векслера – одна з найпоширеніших методик вивчення розумового розвитку. Тест включає методичне керівництво, стомлений матеріал, що містить серію завдань вербальної (6 субтестів) і невербальної (6 субтестів) батареї.
Тест Д. Векслера використовуються для вивчення рівня розвитку загального, вербального та невербального інтелектуального показників.
Шкала пам’яті Векслера складається з серії методик. Одержувані з їх допомогою результати підсумовуються, при цьому враховується спеціальна поправка на вік. Дослідник одержує можливість оцінити пам’ять за даними експерименту не тільки за допомогою сумарних показників, але і по розкиду, по відхиленню результатів виконання окремих завдань від яких - то середніх величин.
Цінність цього тесту полягає не лише в тому, що він визначає точно загальні інтелектуальні показники, але й у тому, що за якістю вирішення окремих завдань можна зобразити інтелектуальний профіль особистості дошкільника.
Всі методики, спрямовані на дослідження пам’яті, характеризуються обов’язковою кількісним визначенням одержуваних з їх допомогою результатів.
На звершення слід відмітити, що результати дослідження пам’яті дошкільників за допомогою субтестів Векслера співвідносяться з даними, отриманими за допомогою інших методик. Проведене дослідження виявило, що у групі переважає середній рівень розвитку пам’яті.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com