Тип роботи:
Об'єм: 62 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні засади використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах
1.1. Соціальні інтернет-сервіси: поняття, ознаки та класифікація
1.2. Можливості використання мережевих соціальних сервісів у начальному процесі професійно-технічних навчальних закладів
Висновки до першого розділу
Розділ ІІ. Досвід використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах
2.1. Структура, зміст та педагогічні умови використання соціальних сервісів у навчальному середовищі професійно-технічних навчальних закладів
2.2. Аналіз рівня підготовленості учнів Великоцької філії Марківського професійного аграрного ліцею до використання соціальних інтернет-сервісів у навчальній діяльності
Висновки до другого розділу
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Отже, у процесі дослідження було досліджено педагогічні можливості використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах та вирішено основні завдання роботи:
1. Розглянуто поняття, ознаки та класифікацію соціальних інтернет-сервісів. Характерною рисою сьогодення є розвиток мережевих технологій і використання мережевих соціальних сервісів. Мережеві соціальні сервіси – це віртуальний майданчик, який зв’язує людей у мережеві співтовариства за допомогою програмного забезпечення, комп’ютерів, з’єднаних у мережу (Інтернет) і мережу документів (Всесвітньої павутини).
Мережеві соціальні сервіси нині стали основним засобом для: − спілкування, підтримки та розвитку соціальних контактів; − спільного пошуку, збереження, редагування, класифікації інформації, обміну медіаданими; − творчої діяльності мережевого характеру; − виконання багатьох інших задач: індивідуальне та колективне планування, підкасти, когнітивні карти. WEB 2.0 – це спосіб організації інформаційних систем, які шляхом мережевих взаємодій стають тим краще, чим більше людей ними користуються.
2. Досліджено можливості використання мережевих соціальних сервісів у начальному процесі професійно-технічних навчальних закладів. У результаті дослідження педагогічних можливостей використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах було з’ясовано, що нині спостерігається стрімкий розвиток соціальних засобів комунікації. Ми стаємо свідками унікального процесу для всієї світової системи освіти, коли суб’єкти освітньої діяльності починають взаємодіяти в межах навчально-виховного процесу незалежно від географічних кордонів та соціальних ієрархій.
Сьогодні завдяки соціальним сервісам WEB 2.0 кожен може не тільки отримати доступ до матеріалів, а й взяти участь у формуванні власного мережевого контенту або долучитись до його спільної розробки. Останнім часом з’явилося багато сервісів, які підтримують колективну роботу над спільним проектом. Наприклад, Гугл Диск. Такі сервіси можна використовувати і у процесі професійного навчання.
Навчальна діяльність з використанням соціальних мережевих сервісів зумовлює розвиток педагогів і учнів, дозволяє формувати інформаційну культуру, настільки необхідну в умовах сучасного суспільства.
3. Визначено структуру, зміст та педагогічні умови використання соціальних сервісів у навчальному середовищі професійно-технічних навчальних закладів. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій сприяв активізації комунікативних аспектів навчальної діяльності студентів. Нині в мережі наявна низка технологій, за допомогою яких здійснюється спілкування між учасниками навчального процесу, обговорюються різноманітні проблеми, створюються інтелектуальні та творчі цінності, здійснюється обмін досвідом та інформацією.
Оптимізувати навчальний процес знову ж таки дозволяє звернення до нових підходів і технологій, що спирається на інструментарії Веб 2.0. Першим кроком може стати створення значних за розміром навчальних об’єктів – модулів, на вивчення яких витрачається від однієї до п’яти хвилин замість години-півтори. За ці кілька хвилин має бути наданим добре організований навчальний контент, сфокусований на одній концепції або 376 проблемі, проілюстрований прикладами, візуальними даними і анімаціями. З таких модулів може формуватися повна навчальна програма, проте її складові компоненти мають бути доступними автономно і в результаті контекстного пошуку, так щоб студенти в будь-який момент могли звернутися до потрібного контенту і з невеликих блогів сформувати навчальний трек, що відповідає їх завданням.
У процесі роботи було визначено основні етапи процесу навчання у соціальних мережах до яких віднесено наступні: 1) формування проблеми або теми для обговорення в соціальній мережі; 2) локалізація підмережі соціальної мережі; 3) обмін повідомленнями; 4) формування рейтингу повідомлень; 5) аналіз повідомлень, їх рейтингів і усунення суперечливих і нерелевантних повідомлень; 6) формування рішення проблеми або висновків по темі дослідження як результат спільної діяльності учасників спільноти.
4. Проведено аналіз рівня підготовленості учнів Великоцької філії Марківського професійного аграрного ліцею до використання соціальних інтернет-сервісів у навчальній діяльності на основі спеціально розробленої анкети.
Як показало дослідження, спілкування в соціальних мережах є однією з найпоширеніших дозвіллєвих практик, яке поступово витісняє такі види діяльності підлітків, як заняття спортом або читання літератури. Сучасні учні досить сильно занурені в сферу віртуальних взаємодій в соціальних мережах. Найбільшою популярністю серед соціальних мереж користується Вконтакте, а також Facebook. Досліджувані мають досить тривалий стаж використання соціальних мереж: більшість учнів зазначили, що відвідують соціальні мережі декілька разів на день. Проте не всі учні розуміють необхідність та переваги використання соціальних інтернет-сервісів у навчальної діяльності, що не відповідає сучасним вимогам професійного навчання. Також у ході дослідження було з’ясовано, що переважна більшість опитаних є активними учасниками студентських співтовариств (75%), що у свою чергу свідчить про великий потенціал використання даних співтовариств і у процесі навчальної діяльності.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com