перейти на сайт>>

Педагогічні можливості використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах

ID роботи: 8906
Тип роботи:
Об'єм: 62 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ        

Розділ І. Теоретичні засади використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах  

1.1. Соціальні інтернет-сервіси: поняття, ознаки та класифікація       

1.2. Можливості використання мережевих соціальних сервісів у начальному процесі професійно-технічних навчальних закладів

Висновки до першого розділу     

Розділ ІІ. Досвід використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах

2.1. Структура, зміст та педагогічні умови  використання соціальних сервісів у навчальному середовищі професійно-технічних навчальних закладів

2.2.   Аналіз рівня підготовленості учнів Великоцької філії Марківського професійного аграрного ліцею до використання соціальних інтернет-сервісів у навчальній діяльності 

Висновки до другого розділу      

Висновки  

Список використаних джерел       

Додатки    



Висновок:

Отже, у процесі дослідження було досліджено педагогічні можливості використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах та вирішено основні завдання роботи:

1. Розглянуто поняття, ознаки та класифікацію соціальних інтернет-сервісів. Характерною рисою сьогодення є розвиток мережевих технологій і використання мережевих соціальних сервісів. Мережеві соціальні сервіси – це віртуальний майданчик, який зв’язує людей у мережеві співтовариства за допомогою програмного забезпечення, комп’ютерів, з’єднаних у мережу (Інтернет) і мережу документів (Всесвітньої павутини).

Мережеві соціальні сервіси нині стали основним засобом для: − спілкування, підтримки та розвитку соціальних контактів; − спільного пошуку, збереження, редагування, класифікації інформації, обміну медіаданими; − творчої діяльності мережевого характеру; − виконання багатьох інших задач: індивідуальне та колективне планування, підкасти, когнітивні карти. WEB 2.0 – це спосіб організації інформаційних систем, які шляхом мережевих взаємодій стають тим краще, чим більше людей ними користуються.

2. Досліджено можливості використання мережевих соціальних сервісів у начальному процесі професійно-технічних навчальних закладів. У результаті дослідження педагогічних можливостей використання соціальних інтернет-сервісів у професійно-технічних навчальних закладах було з’ясовано, що нині спостерігається стрімкий розвиток соціальних засобів комунікації. Ми стаємо свідками унікального процесу для всієї світової системи освіти, коли суб’єкти освітньої діяльності починають взаємодіяти в межах навчально-виховного процесу незалежно від географічних кордонів та соціальних ієрархій.

Сьогодні завдяки соціальним сервісам WEB 2.0 кожен може не тільки отримати доступ до матеріалів, а й взяти участь у формуванні власного мережевого контенту або долучитись до його спільної розробки. Останнім часом з’явилося багато сервісів, які підтримують колективну роботу над спільним проектом. Наприклад, Гугл Диск. Такі сервіси можна використовувати і у процесі професійного навчання.

Навчальна діяльність з використанням соціальних мережевих сервісів зумовлює розвиток педагогів і учнів, дозволяє формувати інформаційну культуру, настільки необхідну в умовах сучасного суспільства.

3. Визначено структуру, зміст та педагогічні умови  використання соціальних сервісів у навчальному середовищі професійно-технічних навчальних закладів. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій сприяв активізації комунікативних аспектів навчальної діяльності студентів. Нині в мережі наявна низка технологій, за допомогою яких здійснюється спілкування між учасниками навчального процесу, обговорюються різноманітні проблеми, створюються інтелектуальні та творчі цінності, здійснюється обмін досвідом та інформацією.

Оптимізувати навчальний процес знову ж таки дозволяє звернення до нових підходів і технологій, що спирається на інструментарії Веб 2.0. Першим кроком може стати створення значних за розміром навчальних об’єктів – модулів, на вивчення яких витрачається від однієї до п’яти хвилин замість години-півтори. За ці кілька хвилин має бути наданим добре організований навчальний контент, сфокусований на одній концепції або 376 проблемі, проілюстрований прикладами, візуальними даними і анімаціями. З таких модулів може формуватися повна навчальна програма, проте її складові компоненти мають бути доступними автономно і в результаті контекстного пошуку, так щоб студенти в будь-який момент могли звернутися до потрібного контенту і з невеликих блогів сформувати навчальний трек, що відповідає їх завданням.

У процесі роботи було визначено основні етапи процесу навчання у соціальних мережах до яких віднесено наступні: 1) формування проблеми або теми для обговорення в соціальній мережі; 2) локалізація підмережі соціальної мережі; 3) обмін повідомленнями; 4) формування рейтингу повідомлень; 5) аналіз повідомлень, їх рейтингів і усунення суперечливих і нерелевантних повідомлень; 6) формування рішення проблеми або висновків по темі дослідження як результат спільної діяльності учасників спільноти.

4. Проведено аналіз рівня підготовленості учнів Великоцької філії Марківського професійного аграрного ліцею до використання соціальних інтернет-сервісів у навчальній діяльності на основі спеціально розробленої анкети.

Як показало дослідження, спілкування в соціальних мережах є однією з найпоширеніших дозвіллєвих практик, яке поступово витісняє такі види діяльності підлітків, як заняття спортом або читання літератури. Сучасні учні досить сильно занурені в сферу віртуальних взаємодій в соціальних мережах. Найбільшою популярністю серед соціальних мереж користується Вконтакте, а також Facebook. Досліджувані мають досить тривалий стаж використання соціальних мереж: більшість учнів зазначили, що відвідують соціальні мережі декілька разів на день. Проте не всі учні розуміють необхідність та переваги використання соціальних інтернет-сервісів у навчальної діяльності, що не відповідає сучасним вимогам професійного навчання.  Також у ході дослідження було з’ясовано, що переважна більшість опитаних є активними учасниками студентських співтовариств (75%), що у свою чергу свідчить про великий потенціал використання даних співтовариств і у процесі навчальної діяльності.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: