


Змiст:
1.Виходячи зі змісту поняття «дислалія» дати пояснення, чому ринолалію не можна віднести до категорії механічної дислалії? Привести приклади.
2. Складіть план-конспект фронтального заняття з формування звуковимови. Підготуйте дидактичний та наочний матеріал.
3.Скласти схему взаємодії педагогів ДНЗ у подоланні мовленнєвих вад у дітей. Охарактеризувати функцію кожного з педагогів.
4. Підберіть 1 анамнез дитини з порушенням слуху. Прикладіть до анамнезу фото дітей з синдромами Ваарденбурга, Ушера, Пендреда.
5. Підготуйте тези до характеристики порушень звуковимови при бульбарній формі дизартрії:
6. Дайте характеристику функцій рухової ділянки кори (передня центральна звивина КГМ) та пірамідного шляху. Оформіть у вигляді тез.
7. Охарактеризуйте механізм порушень сили та тембру голосу при псевдобульбарній дизартрії.
8. Охарактеризуйте механізм порушень мовленнєвого дихання при псевдобульбарній дизартрії.
9. Охарактеризуйте механізм порушень в системі голосних звуків та просодії при псевдобульбарній дизартрії.
10.Охарактеризуйте механізм порушень в системі приголосних звуків при псевдобульбарній дизартрії.
11. Охарактеризуйте патогенез фонетичних і просодичних розладів при мозочковій формі дизартрії. Оформіть у вигляді таблиці. В чому полягає патогенез фонетичних і просодичних розладів при мозочковій дизартрії.
13. Обґрунтуйте, з позицій знань закономірностей неврологічних основ побудови рухової функції людини, феномен залежності дизартричних розладів мовлення в залежності від його довільності (автоматизованості).
14. Охарактеризуйте симптоматику розладів просодії в кожному з трьох варіантів мозочкової дизартрії за О. М. Вінарською.
15. Які особливості загального та соматичного стану хворих з порушеннями функції мозочка.
16. Визначте мету та зміст етапів обстеження моторного розвитку дитини за методикою М.І.Озерецького-Гельнитця (обстеження загальної довільної моторики (Поваляева М.А. Справочник логопеда – Ростов-на-Дону: «Феникс», 2002. – С.34-36.http://www.pedlib.ru/Books/3/0061/3_0061-1.shtml)
17. Визначте мету та зміст етапів обстеження диференційованої моторики пальців рук. Доберіть серію завдань для дитини (за власним вибором вікової категорії з обґрунтуванням доцільності завдань, адекватних віку).
18. Визначте мету та зміст обстеження довільної мімічної моторики (тести Л. Квінта у модифікації Г. Гельнитця. Доберіть серію завдань для дитини (за власним вибором вікової категорії з обґрунтуванням доцільності завдань, адекватних віку).
20.Охарактеризуйте структуру особистості за К.К. Платоновим. Яким чином впливають порушення слуху на емоційно-особистісний розвиток дитини?
21.Охарактеризуйте основні етапи розвитку особистості слабочуючої дитини. Позначте те спільне, що можна виділити в розвитку особистості чуючої дитини та дітей з порушеннями слуху.
22.Які особливості розвитку самооцінки та рівня домагань у слабочуючих дітей шкільного віку?
23.Розкрийте результати досліджень емоційно-особистісного розвитку слабочуючих дітей.
24.Підготуйте тезову доповідь на тему: «Корекція психічного розвитку дітей з порушеннями слуху в процесі навчання та виховання».
25.Розкрийте сутність об'єкту, предмету, завдань та галузей спеціальної психології?
26.Як співвідносяться спеціальна психологія та корекційна педагогіка? В чому їх відмінність та подібність?
27.Що є джерелом знань щодо причин відхилень у розвитку?
28.Охарактеризуйте групу ендогенних та екзогенних факторів виникнення відхилень у розвитку.
29.Як співвідносяться поняття «хвороба» та «дизонтогенез»?
30.Які фактори детермінують вплив патогенного чинника?
31.Що дають нам знання щодо причин порушенного розвитку?
32.Підготувати доповідь на тему: «Соціальні фактори порушень психічного розвитку»
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com