перейти на сайт>>

Практичні заняття з психології

ID роботи: 6562
Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Завдання 1

Скористайтесь вашими знаннями про невербальну комунікацію та розшифруйте, що хотів сказати своїм вчинком кожен з персонажів.

а) Даша зібрала своє довге світле волосся в тугий вузол на потилиці, наділа позичений у матері строгий костюм у тонку смужку і чорні класичні туфлі, склала папки з документами в портфель і відправила на співбесіду.

б) Після сімейної сварки Едуард намалював портрет дружини в чорних і сірих тонах.   Малюнок він повісив на дзеркало перед її туалетним столиком.

в)  начальник похвалив Галю за хорошу роботу і поплескав по плечу.  Дівчина поспішно відсторонилась.

г) Таня оглянула переповнений людьми пляж і розстелила свій рушник в метрі від симпатичного молодого чоловіка.

д) Під час пояснення нової теми двоє учнів з азартом грають в «Морський бій». Вчитель, відмітивши це, робить паузу в своїй розповіді і пильно дивиться на хлопців.

Завдання 2.

Визначте тип акцентуації характеру в наступних ситуаціях використовуючи класифікацію Личко і Леонгарда:

а) Дівчина поводиться зухвало, намагаючись привернути увагу оточуючих.

б) Юнак завжди сором’язливий , чутливий , не любить галасливих компаній, має одно-двох друзів.

в) Хлопчик часто намагається втекти з уроків, виправдовуючись сімейними обставинами.

г) Співробітник лабораторії завжди виконує роботу за заданим зразком, вважаючи що «нововведення» лише шкодять відпрацьованій технології.

д) Студент активний, впевнений у своїх силах, при цьому схильний давати обіцянки, не піклуючись про їх виконання.

е) Учень добре розбирається в предметі, завжди готується до уроків, але соромиться відповідати перед класом.

ж) Співробітник наукового відділу весь час поглинений роботою, практично не спілкується з колегами, тому не відчуває потреби в спілкуванні.

з) Дівчина всю чверть активно працювала, але в наступній чверті перестала проявляти інтерес до навчання, замкнулася в собі.

і) юнак дуже любить знаходитися в компанії, жартувати і розповідати анекдоти, буди заводієм.

к) Дівчина постійно сумнівається – чи правильно вона вибрала одяг, чи правильно вона вчинила.

л) Отримавши зауваження від начальника, чоловік прийшов додому і зірвав зло на дитині.

м) Хлопчик потрапив у компанію, де всі курять, він теж спробував покурити, але потім йому було соромно перед батьками.

н) Вчителька на початку дня була веселою, але коли учні порушили дисципліну на уроці, вона сильно розсердилась і заспокоїлась лише на наступному уроці.

о) Хлопчик при грі з хлопцями став відбирати у них іграшки, в пориві злості побився з ними і потім довго ходив ображений, намагався помститися.

п) Мама послала дитину в магазин, але він зустрів друзів, і замість магазину вони пішли в кіно.

р) Дівчинка перейшла на іншу сторону вулиці, коли їй перебігла дорогу чорна кішка.

с)  Актриса під час зйомок вимагає до себе особливого ставлення, влаштовує скандали без приводу, може піти зі знімального майданчика, якщо її щось не влаштовує.

т) Жінка прийшла з роботи втомлена, посварилась з чоловіком через немиту посуду, але потім стала вибачатися за свою поведінку.

у) Начальник суворий з підлеглими, грубо поводиться з ними, дратується без приводу.

Завдання 3.

Вкажіть, якою стратегією боротьби зі стресом користується кожен із описаних нижче персонажів (вирішує проблему, змінює своє ставлення до неї або, змирившись з проблемою, намагається зменшити вплив стресу на свій організм).  

а) Громадянка потрапила в автомобільну катастрофу і отримала травму шиї. Вона стверджує, що в результаті цього нещасного випадку стала краще розуміти людей, у яких постійно щось болить.

б) У ресторані чоловік і його нова знайома були змушені більше пів години чекати, поки їх обслужать. Він почав відпускати жарти з приводу повільності офіціантів і врешті-решт вирішив, що в результаті цієї затримки у них виявилося більше часу на бесіду.

в) Начальник вкрай низько оцінив роботу свого співробітника. Той думав про те, щоб звільнитися, перейти в інший відділ або оскаржити рішення начальника. У підсумку він вибрав останній варіант.

г) Стіл пані Х. в офісі стоїть поруч зі столом жінки, у якої гучний верескливий голос. Щоб зняти напругу пані Х. кожен день під час обідньої перерви вчиняє спокійну пробіжку по парку.

Завдання 4

Опишіть декілька життєвих ситуацій в яких відбувається актуалізація різних типів самооцінки: адекватна, неадекватно завищена і неадекватно занижена. Розробіть безліч психологічних рекомендацій щодо взаємодії з людьми, що мають різний тип самооцінки.

Завдання 5

Екіпаж транспортного літака складається з чотирьох членів (двох льотчиків, один з яких був командиром, штурмана та радиста). При виконанні більш відповідальних та важких операцій часто можна було спостерігати неузгодженість дій штурмана та командира літака. На цій підставі виникали передумови до негаразду під час польоту (неточний вихід літака на посадочну траєкторію, помилки при викиданні парашутистів тощо). Професійна діяльність екіпажу відбувалась за високої емоційної напруги, а між командиром та штурманом виникали конфлікти, наслідком чого є особисте неприйняття. Від цього у штурмана розвинулась неврастенія, його усунули на деякий час від польотів, а у командира екіпажу було знайдено виразку шлунку. Після лікування, вже у складі інших екіпажів, обидва успішно продовжили льотну діяльність. Якими психологічними причинами пояснюється описана нижче ситуація? Як називається це явище групової психології?

Завдання 6

Розкрийте психологічний зміст поданого афоризму. Чи погоджуєтесь Ви з цим?

«Жити – значить не лише змінюватися, але й залишатися собою (П. Леру).»

Завдання 7

Розробити сценарій диспуту за темою: «Готовність до шлюбу»

Завдання 8

Дослідити силу волі дорослої людини або дитини на основі психологічних тестів (на вибір). Розробити рекомендації щодо розвитку сили волі.




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: