перейти на сайт>>

Процес управління маркетингом на сучасному підприємстві

ID роботи: 1296
Тип роботи:
Об'єм: 43 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Основи процесу управління маркетингом на сучасному підприємстві
1.1. Маркетингові дослідження
1.2. Маркетингова товарна політика
1.3. Маркетингова цінова політика
1.4. Маркетингова збутова політика
2. Аналіз процесу управління маркетингом на ВАТ „Луганськ-Цемент”
2.1 Коротка характеристика об’єкту дослідження
2.2. Аналіз структури управління
2.3. Оцінка макросередовища функціонування підприємства
2.4. Маркетингове мікросередовище діяльності підприємства
3. Маркетингове забезпечення підвищення управління маркетингом ВАТ „Луганськ-Цемент”
3.1. Досконалення маркетингових досліджень
3.2. Заходи по покращенню інформаційного забезпечення
3.3. Заходи щодо управління в області маркетингової товарної політики
3.4. Покращення процесу управління маркетингом в області цінової політики
3.5. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової збутової політики
3.6. Досконалення маркетингово — комунікаційної політики
Висновок
Список використаної літератури



Висновок:

Заходи по покращенню:
• Використання інформації обслуговуючих організацій Збільшення об’ємів відвантаження за рахунок перехоплювання клієнтів наших конкурентів
• Робота над виявленням ключових факторів успіху Визначення потенційних характеристик підприємства для виявлення основних шляхів розвитку
• Проведення SWOT аналізу Виявлення сильних та слабких сторін підприємства для реальної оцінки його роботи
• Підготовка до переговорів Більша частка успішно проведених переговорів, зростання об’ємів продаж, збільшення прибутку
Маркетингова товарна політика:
Заходи по покращенню
Випуск ШПЦ Додатковий прибуток 2500тис грн. рік
Завоювання нових сегментів ринку
Підтримання стабільно високої якості високомарочних цементів Додатковий прибуток 150 тис. грн. рік, зростання іміджу підприємства
Виробництво шлакоблоків Розширення асортименту, завоювання нових ринкових ніш, додатковий прибуток 40 тис грн.
Виробництво піноблоків Завоювання абсолютно неосвоєних ніш регіонального ринку, зростання прибутків підприємства на 2000тис грн.
Покращення тарування(біг – беги) Розширення асортименту, вагомий вихід на закордонні ринки, зростання прибутку на 5000 тис грн. рік
Покращення збутового сервісу в відвантаженні продукції автотранспортом Зростання іміджу підприємства як такого, що піклується і цінує не тільки вагонних, а й дрібних, роздрібних споживачів


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: