перейти на сайт>>

Психологічні функції реклами

ID роботи: 1276
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. Загальнотеретичні аспекти психології рекламної діяльності
1.1. Поняття реклами та її основні функції
1.2. Психологія рекламної стратегії
1.3. Психологія рекламної дії
1.4. Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів
2. Характеристика психологічного впливу реклами на споживачів
2.1. Види рекламної психологічної дії
2.2. Емоційний аспект рекламної дії
2.3. Поведінковий компонент рекламної дії
3. Практичне дослідження з метою створення ефективної моделі презентації рекламного буклету
Висновок
Література



Висновок:

Таким чином, у даній курсовій роботі було проведено теоретичне та практичне дослідження психологічних функцій реклами.
В першій частині теоретичного дослідження ми всебічно розглянули поняття реклами і визначили її мету, задачу та функції.
У наш час високих технологій інформація стала чи не найдорожчою річчю. Люди платять гроші, щоб отримати інформацію, або ж навпаки – щоб надати її суспільству. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції.
Через рекламу її творці намагаються не тільки представити товар, а й нав’язати його, не тільки інформувати суспільство, а й керувати ним.
Звісно ж, що там, де обертаються великі гроші (а виробництво реклами є надприбутковим), не має різниці у засобах досягнення мети. Але інколи безграмотна реклама може негативно впливати на психіку адресатів, а інколи і травмувати її. До того ж, мало враховується те, що ефекту можна досягнути не лише змістом і зовнішнім виглядом реклами, а й іншими засобами. Важливе значення відіграє положення реклами в матеріальному й інформаційному просторі, форма надання, супровід додатковими факторами, час пред’явлення та інше. Кожен зі способів презентації рекламної продукції має свої певні переваги в кожному з вище перелічених факторів.
В результаті практичного дослідження нами були визначені дані, що допомогли створити модель ефективної презентації рекламного буклету з урахуванням психологічних особливостей адресатів.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: