перейти на сайт>>

Підготовка руки дитини до письма в дошкільному віці

ID роботи: 1734
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретико-методологічні апекти підготовки руки дитини до письма
1.1. Важливість підготовки руки дитини до письма у процесі загальної підготовки до навчання
1.2. Загальні правила підготовки руки дитини до письма
1.3. Деякі прийоми підготовки руки до письма у дошкільника
2. Методика підготовки руки дитини до письма
2.1. Пальчикова гімнастика
2.2. Розфарбовування картинок в книжках-розфарбовуваннях
2.2. Використання завдань, що вимагають достатньої точності і узгодженості рухів рук
2.4. Розвиток графічних навиків
3. Ігри та вправи на розвиток дрібної моторики
Висновки
Список використаної літератури



Висновок:

Актуальність пошуку ефективної взаємодії дорослих та дітей-дошкільнят у сучасних виховних умовах є безперечною. Враховуючи закономірності дошкільного віку, особливості пізнавальних процесів і потреб дитячої особистості, кілька років тому з'явилася література нового покоління, якаувібрала та об’єднала працю психолога і педагога з метою допомогти дитині задовольнити свої потреби в пізнанні та подолати труднощі перехідного до школи періоду. Йдеться про навчально-методичний зошит-посібник "Майбутнім відмінникам". Посібник створений на основі досвіду приватної загальноосвітньої школи "Леді" і рекомендований Інститутом психології ім. Г.С.Костюка та Міністерством освіти та науки України.
Зошит з підготовки руки до письма сприятиме поступовому зміцненню дрібних м’язів руки дитини, а також сприятиме розвитку її мислення та творчих здібностей.
Можливо припустити, що успішність розвитку рухових здібностей у дітей молодшого шкільного віку може бути досягнута за таких педагогічних умов:
- забезпечення реалізації етапів особистісно-діяльнісного підходу у процесі ускладнення змісту, форм навчальної роботи з дітьми та вибору оптимальних варіантів комплексів ігрових вправ для розвитку рухових здібностей;
- забезпечення цілісної системи рухової підготовки учнів через єдність і взаємозв’язок двох основних чинників — індивідуального розвитку та засобів, методів і форм педагогічного впливу;
- забезпечення зацікавленості (інтересу, впевненості) учнів у необхідності розвитку рухових здібностей, підвищення мотивації до самовдосконалення;
- здійснення комплексного підходу до виховання в учнів рухових здібностей.
Пошук рухливих ігор для побудови занять, визначення їх місця у системі фізичного виховання молодших школярів, виявлення доцільності і можливості використання рухливих ігор і ігрових вправ для ефективного розвитку рухових здібностей дітей молодшого шкільного віку може бути наступним завданням експериментального дослідження.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: