перейти на сайт>>

Розвиток чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

ID роботи: 9451
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи чуття часу у дітей дошкільного віку

1.1. Проблеми чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

1.2. Особливості розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку у сучасних ДНЗ

Розділ 2. Експериментальне дослідження з розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

2.1. Характеристика рівнів розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

2.2. Методика розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

2.3 Порівняльна характеристика рівнів розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, результати проведеного теоретико-експериментального дослідження з вивчення особливостей розвитку чуття часу у старших дошкільників   та визначення основних напрямків корекційної роботи дозволяють сформулювати наступні висновки:

Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми формування уявлень про час у дітей дошкільного віку, а їх досить багато, дозволив прийти до висновку про те, що дана проблема знайшла достатньо широке висвітлення в літературі. Але як показує практика, більшість педагогів і батьків не приділяють належної уваги формуванню тимчасових уявлень.

У ході експериментального було визначено, що у досліджуваних дітей старшого дошкільного віку недостатньо сформовані уявлення про час (частини доби; «вчора», «сьогодні», «завтра»; пори року; місяці, дні тижня; міри часу на годиннику).

З метою розвитку чуття часу в експериментальній групі було проведено серію занять, з використанням різноманітних ігор та дидактичних вправ.

Основними напрямками розвитку часових уявлень є:

корекційно-розвивальні заняття з дітьми по оволодінню знаннями, вміннями і навичками простору і часу;

широке використання ігор, завдань і спеціальних вправ для цілеспрямованого формування часових уявлень;

активне включення батьків у корекційний процес шляхом їх цілеспрямованого навчання умінню взаємодіяти зі своїми дітьми і розвитку часових уявлень.

Проведений контрольний експеримент показав, що запропоновані заняття виявилися досить ефективними у процесі розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку.

Отже, виходячи з аналізу психолого-педагогічної літератури, власних досліджень, рекомендуємо фахівцям, що працюють з дітьми дошкільного віку та батькам підвищувати психолого-педагогічні знання, використовуючи наукову літературу вітчизняних і зарубіжних педагогів; у повсякденному житті пояснювати, формувати і закріплювати поняття, пов’язані з розвитком почуття часу; на організованих заняттях використовувати різноманітні дидактичні матеріали з метою закріплення  часових понять.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: