Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи чуття часу у дітей дошкільного віку
1.1. Проблеми чуття часу у дітей старшого дошкільного віку
1.2. Особливості розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку у сучасних ДНЗ
Розділ 2. Експериментальне дослідження з розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку
2.1. Характеристика рівнів розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку
2.2. Методика розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку
2.3 Порівняльна характеристика рівнів розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Таким чином, результати проведеного теоретико-експериментального дослідження з вивчення особливостей розвитку чуття часу у старших дошкільників та визначення основних напрямків корекційної роботи дозволяють сформулювати наступні висновки:
Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми формування уявлень про час у дітей дошкільного віку, а їх досить багато, дозволив прийти до висновку про те, що дана проблема знайшла достатньо широке висвітлення в літературі. Але як показує практика, більшість педагогів і батьків не приділяють належної уваги формуванню тимчасових уявлень.
У ході експериментального було визначено, що у досліджуваних дітей старшого дошкільного віку недостатньо сформовані уявлення про час (частини доби; «вчора», «сьогодні», «завтра»; пори року; місяці, дні тижня; міри часу на годиннику).
З метою розвитку чуття часу в експериментальній групі було проведено серію занять, з використанням різноманітних ігор та дидактичних вправ.
Основними напрямками розвитку часових уявлень є:
корекційно-розвивальні заняття з дітьми по оволодінню знаннями, вміннями і навичками простору і часу;
широке використання ігор, завдань і спеціальних вправ для цілеспрямованого формування часових уявлень;
активне включення батьків у корекційний процес шляхом їх цілеспрямованого навчання умінню взаємодіяти зі своїми дітьми і розвитку часових уявлень.
Проведений контрольний експеримент показав, що запропоновані заняття виявилися досить ефективними у процесі розвитку чуття часу у дітей старшого дошкільного віку.
Отже, виходячи з аналізу психолого-педагогічної літератури, власних досліджень, рекомендуємо фахівцям, що працюють з дітьми дошкільного віку та батькам підвищувати психолого-педагогічні знання, використовуючи наукову літературу вітчизняних і зарубіжних педагогів; у повсякденному житті пояснювати, формувати і закріплювати поняття, пов’язані з розвитком почуття часу; на організованих заняттях використовувати різноманітні дидактичні матеріали з метою закріплення часових понять.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com