Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 90 стор.
Вартiсть: 350 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
1.1. Зміст, форми та класифікація інноваційної діяльності комерційних банків на сучасному етапі
1.2. Проблеми та перспективи розвитку інноваційних послуг в банках України РОЗДІЛ
2 АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ НА прикладі АТ «Ощадбанк»
2.1. Аналіз інноваційних банківських послуг в банках України Ощадбанк, Укрсоцбанк, КредітАгрікольБанк
2.2. Оцінка ефективності фінансово-економічної діяльності АТ «Ощадбанк»
2.3. Аналіз інноваційних банківських послуг в АТ «Ощадбанк»
РОЗДІЛ 3 ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ
3.1. Концептуальні засади удосконалення розвитку банківських інноваційних послуг в Україні
3.2. Напрямки використання інноваційних банківських послуг на АТ «Ощадбанк»
3.3 Іноземний досвід впровадження і надання інноваційних банківських послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Висновок:
Таким чином, у процесі написання магістерської роботи була досягнута її головна мета, а саме виявлені особливості розвитку інноваційних банківських послуг в Украйні та вирішені завдання, поставлені на початку дослідження. Охарактеризовано зміст, форми та класифікація інноваційної діяльності комерційних банків на сучасному етапі. Інноваційна система банківського обслуговування – це сукупність інноваційних банківських продуктів і технологій їх створення, способів впровадження і просування на ринку, сервісного обслуговування, функціонального і технічного супроводу, а також взаємозв’язків між ними. Впровадження нових фінансових і нефінансових технологій є основним трендом діяльності будь-якого банку. Розвиток отримують як напрямки, безпосередньо пов’язані з основною, фінансовою банківською діяльністю (кредити, депозити, розрахунки), так і операції, в яких банк стає провайдером нефінансових послуг. В сучасних наукових працях багатьох економістів використовуються різні класифікації банківських інновацій. Це головним чином пов’язано зі складністю і багатогранністю інновацій банківської сфери. Вивчені проблеми та перспективи розвитку інноваційних послуг в банках України. Зазначимо, що інноваційний розвиток вітчизняного банківського сектору спирається на світову практику і банківське законодавство України. Зазначимо, що швидкість технологічних змін вимагає від регулятора більшої гнучкості, а успіх інновацій безпосередньо залежить від ступеня співпраці НБУ з учасниками ринку. Адекватне регулювання галузі захистить галузь і компанії від загроз, а стабільна обстановка на ринку сприятиме розвитку інновацій. Проведений аналіз інноваційних банківських послуг в банках України. Визначено, що в даний час українськими банками активно використовуються технології, пов’язані з інтернет-банкінгом, мобільними телефонами, а також удосконалюються операції по пластикових картках. Дані технології часто використовуються в комбінації, що дозволяє створювати нові продукти або забезпечувати більш спрощений доступ до послуг банку. Найбільш цікаві та перспективні продукти для вітчизняних банків це NFC-інтерфейс в мобільному телефоні; інновації з використанням пластикових карт; «віртуальні карти»: Visa Virtuon, Master Card Virtual; використання QR-коду для оплати покупок. Здійснено оцінку ефективності фінансово-економічної діяльності АТ «Ощадбанк». Проведений аналіз показав, що значення основних показників, які характеризують ефективність функціонування в аналізованому періоді, знаходяться у межах або вище встановлених нормативів, що може свідчити про стійке фінансове становище і ефективну діяльність АТ «Ощадбанк» та про спроможність банку в належні терміни, і повною мірою відповідати за своїми зобов’язаннями. Проведено аналіз інноваційних банківських послуг в АТ «Ощадбанк». У рамках здійснення інноваційної політики в банківській установі розроблені і реалізуються ряд спеціальних програм, таких як блокчейн, технологія «прямих розрахунків», машинне навчання, біометрія, хмарні обчислення, використання технології автоматичного спілкування з клієнтами в текстових каналах обслуговування (месенджери і СМС), створення інтелектуальних цифрових помічників для вирішення проблем клієнтів і універсальної платформи для чат-ботів, впровадження автоматизованої системи моніторингу кредитних заявок для виявлення шахрайських дій з боку корпоративних клієнтів і багато іншого. Визначається, що на даному етапі пріоритетна увага приділяється технологічним інноваціям, покликаним перетворити банк в сучасну інформаційно-комунікаційну фінансову систему здатну дистанційно, оперативно в зручних для клієнтів формах здійснювати необхідні операції на фінансових ринках, надавати якісні послуги. Визначені концептуальні засади удосконалення розвитку банківських інноваційних послуг в Україні. Основою для реалізації «цифрового» обслуговування банківських клієнтів повинна виступати якісна і ефективна технологічна платформа, яка дозволяла б своєчасно сформувати «портрет» клієнта при вивченні його способу життя, інтересів і споживчих звичок, активності в глобальних мережах, даних сенсорів та інших необхідних напрямків. Проведено обґрунтування напрямків використання інноваційних банківських послуг на АТ «Ощадбанк». До перспективних напрямків розвитку АТ «Ощадбанк» віднесено FinTech і блокчейн технології, технологію безконтактної оплати без використання пластикових карт та геймфікацію. З метою впровадження технології FinTech АТ «Ощадбанк» повинен переглянути методи, які він використовує при аналізі даних і стати для власних клієнтів не просто кредитором, а повноцінним партнером, готовим продати індивідуальні рішення з ведення операцій. Другий напрямок також безпосередньо пов’язаний з досягненнями в ІТ-сфері. У рамках вдосконалення безконтактного обслуговування рекомендується на основі мобільного додатку «Ощад-24» створити нову систему проведення платежів з безконтактною оплатою. Такий захід дозволить скоротити витрати банку на утримання і випуск пластикових банківських карт, а також збільшить лояльність клієнтів банку. Третій напрямок розвитку інноваційної діяльності АТ «Ощадбанк» – створення пропозицій з використанням принципу геймфікації. Даний інструмент являє собою процес особливого використання мислення в ігровій формі і динаміки ігор для кращого залучення аудиторії і розуміння завдань. Розглянуто цикл залучення в гейміфіковану систему банківського продукту та проведено розробку геймфікованого банківського продукту – вкладу Фітнес-Онлайн. Вивчений іноземний досвід впровадження і надання інноваційних банківських послуг. Тенденції розвитку як світового, так як і українського банківського ринку в умовах цифровізації економіки свідчать про певні закономірності розвитку інновацій, пов’язаного з дигіталізацією банківської діяльності. У нинішніх умовах неминучий процес скорочення традиційних операцій банків на користь розширення нових операцій, пов’язаних з впровадженням комп’ютерно-фінансових технологій. Сучасний розвиток банківського сектора в умовах зростання цифровізації банківських послуг і технологій має супроводжуватися переглядом існуючих в банках технологічних платформ з урахуванням підвищення їх надійності, ефективності, безпеки, а також вдосконалення інфраструктурних елементів. Саме тому для забезпечення своєї конкурентоспроможності на цифровому просторі банкам слід формувати нові технологічні моделі банківського обслуговування. В даних умовах створюється непереборний бар’єр між великими комерційними банками, які володіють якісною технологічною платформою, а також дрібними і середніми банками, які не мають достатньої матеріальної бази для створення такої платформи.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com
Замовити цю роботу за допомогою форми:
Таким чином, у процесі написання магістерської роботи була досягнута її головна мета, а саме виявлені особливості розвитку інноваційних банківських послуг в Украйні та вирішені завдання, поставлені на початку дослідження.
Охарактеризовано зміст, форми та класифікація інноваційної діяльності комерційних банків на сучасному етапі. Інноваційна система банківського обслуговування – це сукупність інноваційних банківських продуктів і технологій їх створення, способів впровадження і просування на ринку, сервісного обслуговування, функціонального і технічного супроводу, а також взаємозв’язків між ними. Впровадження нових фінансових і нефінансових технологій є основним трендом діяльності будь-якого банку. Розвиток отримують як напрямки, безпосередньо пов’язані з основною, фінансовою банківською діяльністю (кредити, депозити, розрахунки), так і операції, в яких банк стає провайдером нефінансових послуг. В сучасних наукових працях багатьох економістів використовуються різні класифікації банківських інновацій. Це головним чином пов’язано зі складністю і багатогранністю інновацій банківської сфери.
Вивчені проблеми та перспективи розвитку інноваційних послуг в банках України. Зазначимо, що інноваційний розвиток вітчизняного банківського сектору спирається на світову практику і банківське законодавство України. Зазначимо, що швидкість технологічних змін вимагає від регулятора більшої гнучкості, а успіх інновацій безпосередньо залежить від ступеня співпраці НБУ з учасниками ринку. Адекватне регулювання галузі захистить галузь і компанії від загроз, а стабільна обстановка на ринку сприятиме розвитку інновацій.
Проведений аналіз інноваційних банківських послуг в банках України. Визначено, що в даний час українськими банками активно використовуються технології, пов’язані з інтернет-банкінгом, мобільними телефонами, а також удосконалюються операції по пластикових картках. Дані технології часто використовуються в комбінації, що дозволяє створювати нові продукти або забезпечувати більш спрощений доступ до послуг банку. Найбільш цікаві та перспективні продукти для вітчизняних банків це NFC-інтерфейс в мобільному телефоні; інновації з використанням пластикових карт; «віртуальні карти»: Visa Virtuon, Master Card Virtual; використання QR-коду для оплати покупок.
Здійснено оцінку ефективності фінансово-економічної діяльності АТ «Ощадбанк». Проведений аналіз показав, що значення основних показників, які характеризують ефективність функціонування в аналізованому періоді, знаходяться у межах або вище встановлених нормативів, що може свідчити про стійке фінансове становище і ефективну діяльність АТ «Ощадбанк» та про спроможність банку в належні терміни, і повною мірою відповідати за своїми зобов’язаннями.
Проведено аналіз інноваційних банківських послуг в АТ «Ощадбанк». У рамках здійснення інноваційної політики в банківській установі розроблені і реалізуються ряд спеціальних програм, таких як блокчейн, технологія «прямих розрахунків», машинне навчання, біометрія, хмарні обчислення, використання технології автоматичного спілкування з клієнтами в текстових каналах обслуговування (месенджери і СМС), створення інтелектуальних цифрових помічників для вирішення проблем клієнтів і універсальної платформи для чат-ботів, впровадження автоматизованої системи моніторингу кредитних заявок для виявлення шахрайських дій з боку корпоративних клієнтів і багато іншого. Визначається, що на даному етапі пріоритетна увага приділяється технологічним інноваціям, покликаним перетворити банк в сучасну інформаційно-комунікаційну фінансову систему здатну дистанційно, оперативно в зручних для клієнтів формах здійснювати необхідні операції на фінансових ринках, надавати якісні послуги.
Визначені концептуальні засади удосконалення розвитку банківських інноваційних послуг в Україні. Основою для реалізації «цифрового» обслуговування банківських клієнтів повинна виступати якісна і ефективна технологічна платформа, яка дозволяла б своєчасно сформувати «портрет» клієнта при вивченні його способу життя, інтересів і споживчих звичок, активності в глобальних мережах, даних сенсорів та інших необхідних напрямків.
Проведено обґрунтування напрямків використання інноваційних банківських послуг на АТ «Ощадбанк». До перспективних напрямків розвитку АТ «Ощадбанк» віднесено FinTech і блокчейн технології, технологію безконтактної оплати без використання пластикових карт та геймфікацію. З метою впровадження технології FinTech АТ «Ощадбанк» повинен переглянути методи, які він використовує при аналізі даних і стати для власних клієнтів не просто кредитором, а повноцінним партнером, готовим продати індивідуальні рішення з ведення операцій. Другий напрямок також безпосередньо пов’язаний з досягненнями в ІТ-сфері. У рамках вдосконалення безконтактного обслуговування рекомендується на основі мобільного додатку «Ощад-24» створити нову систему проведення платежів з безконтактною оплатою. Такий захід дозволить скоротити витрати банку на утримання і випуск пластикових банківських карт, а також збільшить лояльність клієнтів банку. Третій напрямок розвитку інноваційної діяльності АТ «Ощадбанк» – створення пропозицій з використанням принципу геймфікації. Даний інструмент являє собою процес особливого використання мислення в ігровій формі і динаміки ігор для кращого залучення аудиторії і розуміння завдань. Розглянуто цикл залучення в гейміфіковану систему банківського продукту та проведено розробку геймфікованого банківського продукту – вкладу Фітнес-Онлайн.
Вивчений іноземний досвід впровадження і надання інноваційних банківських послуг. Тенденції розвитку як світового, так як і українського банківського ринку в умовах цифровізації економіки свідчать про певні закономірності розвитку інновацій, пов’язаного з дигіталізацією банківської діяльності. У нинішніх умовах неминучий процес скорочення традиційних операцій банків на користь розширення нових операцій, пов’язаних з впровадженням комп’ютерно-фінансових технологій.
Сучасний розвиток банківського сектора в умовах зростання цифровізації банківських послуг і технологій має супроводжуватися переглядом існуючих в банках технологічних платформ з урахуванням підвищення їх надійності, ефективності, безпеки, а також вдосконалення інфраструктурних елементів. Саме тому для забезпечення своєї конкурентоспроможності на цифровому просторі банкам слід формувати нові технологічні моделі банківського обслуговування. В даних умовах створюється непереборний бар’єр між великими комерційними банками, які володіють якісною технологічною платформою, а також дрібними і середніми банками, які не мають достатньої матеріальної бази для створення такої платформи.