


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження організації рекламної роботи на сучасному підприємстві
1.1. Поняття та сутність реклами у сучасних умовах
1.2. Види та засоби реклами: переваги та недоліки
1.3. Мета, цілі та функції рекламної діяльності
РОЗДІЛ 2. Дослідження особливостей організації рекламної роботи на ПП «Август-трейд»
2.1. Характеристика підприємства
2.2. Управління рекламною діяльністю на ПП «Август-трейд»
3. РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ПП «АВГУСТ-ТРЕЙД»
3.1. Обґрунтування рекламної програми підприємства
3.2. Планування стратегії реклами. Визначення цілей реклами.
3.3. Планування медіа стратегії рекламної кампанії
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com