Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження організації рекламної роботи на сучасному підприємстві
1.1. Поняття та сутність реклами у сучасних умовах
1.2. Види та засоби реклами: переваги та недоліки
1.3. Мета, цілі та функції рекламної діяльності
РОЗДІЛ 2. Дослідження особливостей організації рекламної роботи на ПП «Август-трейд»
2.1. Характеристика підприємства
2.2. Управління рекламною діяльністю на ПП «Август-трейд»
3. РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ПП «АВГУСТ-ТРЕЙД»
3.1. Обґрунтування рекламної програми підприємства
3.2. Планування стратегії реклами. Визначення цілей реклами.
3.3. Планування медіа стратегії рекламної кампанії
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com