


Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку організації
1.1. Поняття стратегії. Етапи складання стратегічного плану
1.2. Структура стратегічного планування
1.3 Постановка цілей та завдань при виборі стратегії з урахуванням впливу різних факторів
2. Характеристика об’єкта дослідження
3. Swot-аналіз
4. Стратегічне планування на підприємстві. Вивчення стратегічних альтернатив
Висновки
Використана література
Висновок:
Економічна система ринкового господарства базується на автономії господарюючих суб’єктів, механізмі ринку і конкуренції.
Цільовою функцією діяльності підприємства на ринку є отримання прибутку. Розмір цільового прибутку залежить від стадії життєвого циклу підприємства і обраної стратегії його діяльності на споживчому ринку.
Стратегія уявляє собою генеральну програму діяльності підприємства, в основі якої лежить визначення основних довгострокових цілей і задач, направлень діяльності, визначення необхідних ресурсів для досягнення поставлених цілей ті їх використання. Відмінним рисами стратегічного планування є розробка альтернативних варіантів підприємства і оцінка економічних наслідків реалізації кожного з них.
Необхідність забезпечення умов для досягнення цілей функцій діяльності підприємства викликає необхідність зміни пріоритетів при розробці та обґрунтуванні економічної стратегії розвитку підприємства, що в свою чергу обумовлює зміну технології обґрунтування прогнозуємих показників його фінансово-господарської діяльності від прибутку до об’єму діяльності підприємства (товарообігу) і його асортиментної структури. Це відповідає вимогам маркетингового підходу до проблеми регулювання роздрібного товарообігу і дозволяє розробити конкретну стратегію, яка базується на оцінці реальної ситуації на ринку, ресурсних можливостей торгового підприємства. Першочергову увагу при цьому повинно бути приділено збалансуванню товарних ресурсів, роздрібного товарообігу і попиту населення, з одного боку, роздрібного товарообігу і прибутку – з другого.
У ході проходження практики був проведений аналіз фінансового стану ТОВ «Синапс-Плюс». Була проаналізована ліквідність балансу і аналіз таких фінансових коефіцієнтів, як показники рентабельності, ділової активності, фінансової стійкості і ліквідності.
Важливе місце при аналізі фінансового стану і кредитоспроможності ТОВ «Синапс-Плюс» належить аналізу його фінансової стійкості, яка визначає джерела засобів, що є у підприємства. Її аналіз дає можливість визначити фінансові можливості підприємства на відповідну перспективу.
В умовах переходу до ринку ТОВ «Синапс-Плюс» повинно розробити стратегію своєї господарської діяльності на найближчу, так і довгострокову перспективу, реалізація якої забезпечить йому виживання, конкурентноздатність та стабілізацію фінансового стану.
В роботі визначена система стратегічних цілей ТОВ «Синапс-Плюс». Головна ціль: збільшення прибутку. Специфічні цілі:
життєво-необхідна – отримання мінімального прибутку;
перспективна – досягнення максимально-можливого прибутку;
поточна – отримання необхідного прибутку;
Ціль виробництва – збільшення обсягів виробництва, зростання обсягів закупівлі сировини, зниження витрат виробництва, ефективна асортиментна політика.
ціль комерційної діяльності – збільшення реалізації товарів, ефективні зв’язки з постачальниками та вибір оптимальних, стабілізація зменшення цін, зменшення витрат обігу;
соціальна ціль – створення умов праці, збільшення коштів на соціальний розвиток, забезпечення безперебійності виплат зарплати;
інноваційна ціль – впровадження нових технологій виробництва, модернізація потужностей, впровадження високоефективного обладнання.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com