перейти на сайт>>

Роль професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

ID роботи: 5336
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1.  Проблематика  професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

1.1. Мета та завдання трудового виховання в допоміжній школі

1.2.   Вплив ручної праці у процесі корекційної роботи з молодшими школярами допоміжної школи

1.3.  Методологічні особливості організації та проведення занять з ручної праці з учнями допоміжної школи молодшого шкільного віку

2. Експериментальне дослідження впливу ручної праці  на розвиток здібностей молодших школярів допоміжної школи

2.1. Констатуючий експеримент: виявлення здібностей дітей

2.2. Використання методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

2.3. Контрольний експеримент: дослідження ефективності застосування методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

Висновок

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Іграшки-саморобки  мають великі педагогічні можливості. Вони розвивають фантазію і творчість, конструктивне мислення і кмітливість, розширюють ігровий досвід, дають знання про навколишній світ, збагачують словник дітей, формують уміння спілкуватися один з одним.

Для виготовлення виробів не знадобляться трудомісткі дії, дорогі або труднодоступні матеріали. Практично всю роботу дитина зможе зробити сама при мінімальній допомозі і підтримці дорослого. Проте результат діяльності буде естетично і емоційно привабливим для дитини, адже цю милу іграшку вона зробить сама.

Для виготовлення іграшок використовується звичайний папір. Це, мабуть, найдоступніший матеріал. Іноді можуть знадобитися ножиці і клей, олівці або фломастери, щоб вирізувати і приклеїти або домальовувати яку-небудь дрібну деталь. Основні частини іграшки виготовляються методом згинання паперу.

Особливо привертає молодших школярів можливість самим створити такі вироби з паперу, які потім будуть використані в іграх, інсценуваннях, оформленні куточка, ділянки дитячого саду або даровані на день народження, до свята своїм батькам, вихователям, друзям.

Потреби практиків зумовлюють необхідність подальшої розробки теоретичних і методичних положень щодо підвищення рівня підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва у початкових класах.

Зокрема, необхідно:

 а) поглибити теоретичне обґрунтування і привести у відповідність із вимогами реформування освіти зміст підготовки майбутніх фахівців;

б) розробити і ввести в навчальний процес вищих навчальних закладів цілісну систему методичної підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва на особистісно зорієнтованій основі із широким використанням новітніх технологій.

Заняття орігамі сприяє розвитку інтелекту, художнього смаку, просторової уяви, конструкторських здібностей, привчає до точності і акуратності.

Проведення  циклу занять по виготовленню виробів з паперу, безперечно, дозволить урізноманітнити виховний процес, змістовно та цікаво організувати уроки з елементами ручної праці з молодшими школярами допоміжної школи.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: