перейти на сайт>>

Роль професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

ID роботи: 5336
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1.  Проблематика  професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

1.1. Мета та завдання трудового виховання в допоміжній школі

1.2.   Вплив ручної праці у процесі корекційної роботи з молодшими школярами допоміжної школи

1.3.  Методологічні особливості організації та проведення занять з ручної праці з учнями допоміжної школи молодшого шкільного віку

2. Експериментальне дослідження впливу ручної праці  на розвиток здібностей молодших школярів допоміжної школи

2.1. Констатуючий експеримент: виявлення здібностей дітей

2.2. Використання методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

2.3. Контрольний експеримент: дослідження ефективності застосування методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи

Висновок

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Іграшки-саморобки  мають великі педагогічні можливості. Вони розвивають фантазію і творчість, конструктивне мислення і кмітливість, розширюють ігровий досвід, дають знання про навколишній світ, збагачують словник дітей, формують уміння спілкуватися один з одним.

Для виготовлення виробів не знадобляться трудомісткі дії, дорогі або труднодоступні матеріали. Практично всю роботу дитина зможе зробити сама при мінімальній допомозі і підтримці дорослого. Проте результат діяльності буде естетично і емоційно привабливим для дитини, адже цю милу іграшку вона зробить сама.

Для виготовлення іграшок використовується звичайний папір. Це, мабуть, найдоступніший матеріал. Іноді можуть знадобитися ножиці і клей, олівці або фломастери, щоб вирізувати і приклеїти або домальовувати яку-небудь дрібну деталь. Основні частини іграшки виготовляються методом згинання паперу.

Особливо привертає молодших школярів можливість самим створити такі вироби з паперу, які потім будуть використані в іграх, інсценуваннях, оформленні куточка, ділянки дитячого саду або даровані на день народження, до свята своїм батькам, вихователям, друзям.

Потреби практиків зумовлюють необхідність подальшої розробки теоретичних і методичних положень щодо підвищення рівня підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва у початкових класах.

Зокрема, необхідно:

 а) поглибити теоретичне обґрунтування і привести у відповідність із вимогами реформування освіти зміст підготовки майбутніх фахівців;

б) розробити і ввести в навчальний процес вищих навчальних закладів цілісну систему методичної підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва на особистісно зорієнтованій основі із широким використанням новітніх технологій.

Заняття орігамі сприяє розвитку інтелекту, художнього смаку, просторової уяви, конструкторських здібностей, привчає до точності і акуратності.

Проведення  циклу занять по виготовленню виробів з паперу, безперечно, дозволить урізноманітнити виховний процес, змістовно та цікаво організувати уроки з елементами ручної праці з молодшими школярами допоміжної школи.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: