перейти на сайт>>

Сучасні технології управління у закладах ресторанного господарства

ID роботи: 8172
Тип роботи:
Об'єм: 105 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП………………………………………………………………………..

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА………………………………………………………..…..

1.1. Поняття та класифікація технологій управління……………………..

1.2. Характеристики ресторанного господарства України…………………

1.3. Технології менеджменту та особливості їх використання у закладах ресторанного господарства……………………………………………………

Висновок до розділу 1………………………………………………………..

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………

2.1. Загальна характеристика підприємства………………………………….

2.2. Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності……

2.2.1. Аналіз товарообігу…………………………………………………….

2.2.2. Аналіз витрат…………………………………………………………….

2.2.3. Аналіз прибутку………………………………………………………..

2.3. Дослідження ефективності застосування технологій менеджменту в кафе «Корчма»………………………………………………………………….

Висновок до розділу 2………………………………………………………..

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА……………

3.1 Сучасні підходи щодо вдосконалення технології управління в закладах ресторанного господарства……………………………………………………

3.2. Обґрунтування заходів з автоматизації  обліково-аналітичного процесу в закладі ресторанного господарства………………………………

3.3. Розрахунок економічного ефекту від автоматизації основних виробничих процесів в кафе «Корчма»……………………………………..

Висновок до розділу 3………………………………………………………….

РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…………………………………………………………………….

4.1. Завдання в галузі охорони праці………………………………………..

4.5. Рекомендації з поліпшення умов і охорони праці й пожежної безпеки..

4.7. Безпека в надзвичайних ситуаціях………………………………………

Висновок до розділу 4…………………………………………………………

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………

ДОДАТКИ………………………………………………………………………..



Висновок:

Таким чином, у процесі написання дипломної роботи були досягнені основні завдання, поставлені на її початку.

По-перше, неведена поняття та розглянуто класифікацію технологій управління. Зазначається, що під технологією управління розуміється структурована сукупність операцій, що утворюють взаємопов’язані управлінські процедури, спрямовані на здійснення функцій управління та досягнення цілей із використанням спеціальних методів, прийомів, засобів та інструментів.

По-друге, охарактеризовано сучасний стан ресторанного господарства України. Сфера ресторанного бізнесу, будучи частиною галузі громадського харчування, належить як до сфери матеріального виробництва, так і сфері обслуговування (виробництво продукції і продуктивний, в основному, характер праці).  З’ясовано, що не дивлячись на стрімкий розвиток ресторанної галузі, який тривав останні десятиліття та високу рентабельність закладів ресторанної сфери, у 2014-2015 році спостерігається деяке скорочення темпів зростання галузі, що пов’язано передусім із складною політико-економічною ситуацією, проведенням АТО та кризовими явищами, що були викликані даними подіями.

По-третє, розглянуто технології менеджменту та особливості їх використання у закладах ресторанного господарства. Ринкові перетворення в економіці країни створили умови для розвитку конкуренції у сфері громадського харчування, зміни структури, характеру пропонованих послуг населенню, підвищення ролі підприємств галузі в розвитку економіки країни та задоволенні індивідуальних потреб людини. Цим пояснюється необхідність удосконалення управління підприємств громадського харчування, через впровадження сучасних технологій на підприємствах громадського харчування.

По-четверте, надано загальну характеристику підприємства. Кафе  «Корчма» – це сучасне підприємство, що працює у сфері громадського харчування м. Харкова. Послуга харчування кафе «Корчма» являє собою послугу з виготовлення, реалізації та організації споживання широкого асортименту страв і виробів складного виготовлення усіх основних груп з різних видів сировини, покупних товарів і вино-горілчаних виробів, що надається кваліфікованим виробничим і обслуговуючим персоналом в умовах підвищеного рівня комфорту та матеріально-технічного оснащення у сполученні з організацією дозвілля. Існуюча структура управління завдяки своїй ієрархічності забезпечує оперативну реалізацію управлінських рішень підвищення ефективності роботи функціональних служб, уможливлює необхідний маневр ресурсами.

По-п’яте, проведено аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності. Оцінка динаміки розвитку кафе «Корчма» та аналізованих економічних показників показали, що  товарообіг кафе має тенденцію до зменшення.  

По-шосте, досліджено ефективність застосування технологій менеджменту в кафе «Корчма». З’ясовано, що система менеджменту якості послуг кафе «Корчма» ґрунтується на адміністративних і економічних методах управління та спрямована на задоволення потреб споживачів продукції та послуг. Також розглянуто покроковий процес обслуговування та виявлено основні недоліки, які в основному викликані неуважністю персоналу.

По-сьоме, схарактеризовано сучасні підходи щодо вдосконалення технології управління в закладах ресторанного господарства. Важливими напрямком вдосконалення виступають засоби автоматизації виробничого процесу.

По-восьме, наведено обґрунтування заходів з автоматизації  обліково-аналітичного процесу в закладі ресторанного господарства. В даний час керівництво кафе «Корчма» має намір удосконалити процес обслуговування клієнтів засобами автоматизації. У зв’язку з цим  було розглянуто два альтернативних проекти – запровадження нової програми з автоматизації обліку або впровадження електронного меню.

По-дев’яте, проведено розрахунок економічного ефекту від автоматизації основних виробничих процесів в кафе «Корчма», який показав, що на даному етапі підприємству більш доцільним є впровадження електронного меню, оскільки даний захід дозволить не тільки отримати додатковий дохід, а й значно скоротити витрати за рахунок скорочення кількості офіціантів.

По-десяте, досліджено стан охорони праці на досліджуваному підприємстві, яке показало, що при здійсненні господарської діяльності ресторану вимоги щодо охорони праці та техніки безпеки не порушуються, теж саме стосується умов праці.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: