перейти на сайт>>

Територіальна структура Державного казначейства в Україні

ID роботи: 10108
Тип роботи:
Об'єм: 50 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ

1.1. Поняття та сутність обслуговування і виконання бюджетів

1.2. Роль органів казначейства в організації обслуговування і виконання бюджетів

1.3. Організаційні основи та механізм діяльності державної казначейської служби

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ  ОРГАНІЗАЦІЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ КАСОВОГО ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ

2.1. Характеристика організаційної структури ДКСУ

2.2. Аналіз виконання державного бюджету за доходами

2.2. Аналіз виконання державного бюджету за видатками

РОЗДІЛ 3. МІЖНАРОДНА ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БЮДЖЕТІВ І МОЖЛИВОСТІ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ

3.1. Особливості управління бюджетними коштами у зарубіжних країнах

3.2. Можливості використання зарубіжний досвіду управління бюджетними в Україні

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:

Таким чином, казначейська система касового виконання бюджетів є необхідним та дієвим інструментом державної та регіональної фінансової політики, сприяє реалізації та дотриманню норм Бюджетного кодексу України та Закону «Про Державний бюджет України» на поточний рік.

Розвиток казначейської системи виконання Державного бюджету в Україні проходив досить високими темпами, і сьогодні виникла ситуація, яка не дає можливості повністю та ефективно використовувати та провадити сучасну казначейську систему виконання бюджету. Це пов’язано з тим, що повноваження органів казначейства були сформовані у період їхнього створення і нині не враховують сьогоднішніх соціально-економічних та політичних реалій.

Виконання бюджетів в Україні здійснюється багатьма державними органами, кожен з яких виконує певну роль у відповідній фіскальній системі, яка випливає із встановлених у Законі повноважень. Важливе місце в цьому процесі займають органи державної казначейської служби, які обслуговують усі бюджетні потоки в Україні. При цьому, кошти, які проходять у даній системі, мають особливий фінансово-правовий режим, який визначається нормами бюджетного та іншого законодавства України. Під дію певного фінансово-правового режиму можуть попадати не лише грошові кошти, їх спрямовані потоки, а й сама казначейська система виконання бюджету.

Державне казначейство України нині не досить ефективно забезпечує касове виконання державного та місцевих бюджетів, оскільки основи його функціонування та нормативно-правова база, що регулює його роботу були затверджені ще у період створення і не можуть врахувати усіх особливостей сучасних соціально-економічних реалій. Отже, виникла необхідність реформування казначейської системи України для створення відповідності між функціями, методами та повноваженнями казначейської служби України та покладеними на неї обов’язками на сучасному етапі.

Виконання бюджету є найбільш базовою та основоположною діяльністю казначейства у всіх зарубіжних країнах. Варто відзначити той факт, що контроль за виконанням бюджету для органів казначейства більшою мірою пов’язаний з виконанням бюджету за видатками, оскільки доходи бюджету кон­тролюються здебільшого податковими органами. Аналіз систем казначейства зарубіжних країн показав, що їх спільною рисою є концентрація на єдиному казначейському рахунку бюджетних коштів та контроль за їх цільовим використанням.

В Україні вищевказані функції не застосовуються, але частково, у вигляді експерименту, проводилась організація виносного робочого місця, яка дала позитивні результати роботи казначейства, але за недостатністю кадрового резерву та фінансування процес було припинено.

Важливим напрямком реформування бухгалтерської системи та звітності бюджетних установ є розробка об’єднаного плану рахунків виконання бюджетів із планом рахунків з виконання кошторисів бюджетних установ. Єдиний план рахунків, що використовуватиметься органами Державної казначейської служби України, які обслуговують державний та місцеві бюджети, та розпорядниками бюджетних коштів, які виконують відповідні бюджети, дасть змогу забезпечити прозорість облікових процесів, складання звітності та отримання інформації про фінансові операції, які здійснюються у державному секторі.

Необхідно сконцентрувати зусилля на реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та ефективному управлінні фінансовими ресурсами держави, на необхідності дотримання прозорих правил ефективного та раціонального використання державних коштів, недопущенні бюджетних правопорушень як у діяльності органів Державної казначейської служби України, так і в роботі головних розпорядників коштів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: