перейти на сайт>>

Удосконалення механізмів кадрового забезпечення органів місцевого самоврядування

ID роботи: 6240
Тип роботи:
Об'єм: 87 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ ЯК НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА

1.1. Державна кадрова політика та її вплив на діяльність місцевих органів влади

1.2 Особливості реалізації кадрової політики в органах місцевого самоврядування

1.3. Механізм кадрового забезпечення служби в органах місцевого самоврядування

Висновок до розділу 1

Розділ ІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ органів місцевого самоврядування

2.1. Ефективність кадрового потенціалу місцевих органів влади

2.2. Вдосконалення професійної діяльності посадових осіб місцевого самоврядування

2.3. Формування сучасного типу державного службовця в умовах побудови демократичного суспільства

Висновок до розділу 2

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

Відповідно до поставлений завдань у магістерській роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти удосконалення кадрового забезпечення органів місцевого самоврядування.

Визначено  теоретичні аспекти державної кадрової політики та оцінено її вплив на діяльність місцевих органів влади.

Зазначається, що в  сучасних ринкових умовах демократичного розвитку України і реформування економічних інститутів, проблема формування системної кадрової політики в органах влади всіх рівнів виступає вирішальним фактором подолання негативних процесів в економіці і в соціальному житті країни, так як здатність влади ефективно керувати, створювати сприятливі умови для життя її громадян, відкривати нові можливості для розвитку людського потенціалу України, безпосередньо залежить від консолідації та підвищення професійного рівня персоналу управління.

 Органи місцевого самоврядування на сучасному етапі представляють собою найважливішу складову економічної та соціальної інфраструктури. Ключовим фактором, що визначає його ефективність, є професійна діяльність службовців. Зазначається, що здійснюючи управління персоналом органів місцевої влади важливо пам'ятати, що раціональне планування, розвиток і реалізація кар'єри має далекосяжні наслідки. Якщо в організації функціонує ефективна система розвитку кар'єри, вона забезпечує рух не тільки внутрішньоорганізаційні цілей, але й одночасно підтримує професійну стійкість співробітників. Крім того, стійка кар'єра на державній службі є одним з провідних мотивів професійної діяльності державних службовців.

Охарактеризовано  сучасну модель реалізації кадрової політики в органах місцевого самоврядування. Концепція кадрової політики розробляється відповідно до загальнодержавних цілей, завдань, напрямів, принципів, критеріїв оцінки кадрів.

В  систему кадрового забезпечення державних органів виконавчої влади пропонується віднести:

- розподіл кадрового забезпечення на структурні елементи: кадрова політика; кадрові технології; кадрова робота; підготовка, підвищення кваліфікації, перепідготовка особового складу;

- розподіл за складом об'єктів, в яких відбувається кадрове забезпечення: кадрове забезпечення органу виконавчої влади; кадрове забезпечення територіальних органів; кадрове забезпечення структурних підрозділів органу виконавчої влади та його територіальних органів;

- розподіл кадрового складу по виду резерву, в який вони входять: кадровий резерв, кадровий резерв керівника органу виконавчої влади;

- розподіл кадрового забезпечення за функціями: організаційна, правозастосовна, координуюча, реалізуюча.

Дослідження особливостей та механізму кадрового забезпечення служби в органах місцевого самоврядування показало, що основним механізмом формування професійного корпусу службовців є конкурсний відбір, який проводиться відкрито, за участю незалежних експертів, на основі вироблення об'єктивних критеріїв відбору.

Дослідження  ефективність кадрового потенціалу місцевих органів влади на прикладі Сватівської РДА показало, що рівень кадрового потенціалу можна оцінити як середній. Виявлені дані анкетування (невисокий відсоток службовців, які мають спеціальну освіту, нерегулярне підвищення кваліфікації службовцями, велика частка службовців мають колишній досвід роботи в сфері АПК) говорять про необхідність проведення активної кадрової політики в органах місцевого самоврядування, спрямованої на підвищення кваліфікації службовців. Підсумки  проведеного дослідження були використані  для розробки Програми розвитку кадрового потенціалу муніципальної служби на рівні органів місцевого самоврядування.

Сформульовано рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення професійної діяльності посадових осіб місцевого самоврядування.

Зазначається, що особливу увагу слід приділити  формуванню системи професійної перепідготовки і підвищення кваліфікації службовців, які є одним з головних напрямків всієї кадрової роботи органів місцевого самоврядування.

Поліпшенню системи добору, розстановки службовців, створенню стійкої і сильної мотивації, націленої на підвищення продуктивності діяльності, формуванню спрямованості на прогресивний особистісно-професійний розвиток, відповідальності сприяє атестація муніципальних службовців.

Виявлено особливості формування сучасного типу державного службовця в умовах побудови демократичного суспільства.

Зазначається, що модель формування сучасного типу державного службовця припускає введення інноваційних технологій, які можливо застосовувати на місцевому рівні: інституту «допомоги новим співробітникам у освоєнні ними їх функцій», або так званий інститут професійної адаптації службовців, використання кадрових технології щодо підвищення результативності службової діяльності кадрового складу державних органів та кар'єрного планування, планування кар'єри в системі служби в органах місцевого самоврядування  включає два структурних елементи: індивідуальні плани кар'єри службовців; плани органів місцевого самоврядування щодо їх професійного і посадового розвитку, створення впорядкованої системи професійної підготовки та освітньої підтримки вищих посадових осіб, впровадження проміжної атестації службовців з метою стимулювання реальних досягнень і підвищення результативності їх діяльності та впровадження системи електронного документообігу в діяльності органів місцевої влади.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: