перейти на сайт>>

Умови та перспективи впровадження принципів мерчендайзингу в сучасних форматах роздрібної торгівлі (на прикладі супермаркету «Сільпо»)

ID роботи: 10149
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 107 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Сутність та роль мерчандайзингу в маркетинговій діяльності торговельного підприємства

1.1 Основні цілі та завдання мерчандайзингу, як елемента маркетингової діяльності торговельного підприємства

1.2 Інструменти та правила мерчандайзингу

1.3 Поведінка споживачів як основа мерчандайзингу

Розділ 2.  Організація мерчандайзингу як виду маркетингової діяльності роздрібного торговельного підприємства «Сільпо»

2.1 Загальна характеристика роздрібного торговельного підприємства «Сільпо»

2.2 Аналіз інструментів мерчандайзингу, які використовуються торговельним підприємством «Сільпо»

2.3 Оцінка ефективності мерчандазингу на підприємстві «Сільпо»

Розділ 3. Розробка програми удосконалення мерчандайзингу на торговельному підприємстві «Сільпо»

3.1. Вибір ефективних інструментів мерчандайзингу для підприємства «Сільпо»

3.2. Розробка стандартів обслуговування клієнтів

3.3 Основні напрямки удосконалення управління комплексом мерчандайзингу на підприємстві та їх обґрунтування

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, у процесі написання дипломної роботи було досягнуто основних цілей, поставлених на її початку.

По-перше, визначено основні цілі та завдання мерчандайзингу, як елемента маркетингової діяльності торговельного підприємства. Зазначається, що мерчандайзинг – це елемент маркетингу, представлений сучасними схемами організації продажів і просування продукції, призначених для сукупного вираження методів і форм продажу товару. Необхідність мерчандайзингу була доведена після того, як з’ясувалося, що дві третини усіх рішень про купівлю споживачі приймають саме у магазині, навіть якщо покупка запланована заздалегідь. Тобто, більшість споживачів, що прийшли у магазин, як правило, ще не визначились з вибором марки або продукту. Вперше почали застосовувати мерчандайзинг в мережах супермаркетів. Було помічено, що отримати додатковий ефект можна якщо спростити пошук і вибір товару, перетворити процесс вибору та купівлі в захопливу гру і, таким чином, збільшивши час перебування покупця у торговельній залі, можна здобути додатковий ефект.

По-друге, охарактеризовано інструменти та правила мерчандайзингу. Щодо основних функцій мерчандайзингу, то в структурі просування до них можна віднести: створення конкурентної переваги магазину і окремих марок; ефективне представлення товару на ринку; забезпечення покупців необхідною інформацією; формування прихильність до магазину і окремим торговим маркам, збільшення числа лояльних покупців і завоювати нових; привернення уваги покупця до товарів, звертання увагу на нові продукти і спеціальні пропозиції; закріплення у свідомості покупців відмінних рис марок; вплив на поведінку споживачів, дотримуючись при цьому соціальної законності і етичних норм; підвищення рівень прийняття рішень покупцем безпосередньо в точці продажу, збільшити час перебування покупця в магазині і число скоєних ним покупок.

По-третє, з’ясовано особливості поведінки споживачів як основи мерчандайзингу. Зазначається, що у сучасному розумінні поведінка споживачів – це всі ті економічні, соціальні та психологічні аспекти, які виникають у процесі підготовки та здійснення купівлі, а також використання придбаного продукту, включаючи передання набутого досвіду іншим; це дії, які здійснюють окремі особи, купуючи і використовуючи продукцію чи послуги, це розумові та соціальні процеси, які передують цим діям або настають після них.

По-четверте, надано загальну характеристику роздрібного торговельного підприємства «Сільпо». Проведена оцінка економічного становища підприємства свідчить про те, що підприємство розвивається згідно загальних тенденцій розвитку регіональних мереж: воно прибуткове, рентабельне, стрімко нарощує свої активи, і в той же час активно шукає можливості посилити свій конкурентний потенціал. Усі показники, розраховані  в другому розділі свідчать, що рівень обслуговування у магазині досить високий. Отримані результати вказують на те, що за поєднання зовнішніх та внутрішніх чинників найспритнішим варіантом діяльності супермаркету «Сільпо» є агресивна стратегія. Це спричинено високим рівнем обслуговування, порівняно невисокими цінами та широким асортиментом.

По-п’яте, проведено аналіз інструментів мерчандайзингу, які використовуються торговельним підприємством «Сільпо». З’ясовано, що основною задачею мерчендайзінга у даному магазині є збільшення обсягу продажу товарів через роздрібну торговельну мережу.

По-шосте, оцінено ефективність мерчендазингу на підприємстві «Сільпо». Для реалізації стратегії мерчандайзингу у супермаркеті «Сільпо» використовуються різні інструменти, які відрізняються за своїми функціями: для збільшення кількості спонтанних покупок використовують планування та дизайн торгового простору; щоб вплинути на поведінку споживачів використовують колір, а для того щоб виділити товари з поміж інших розроблюють систему освітлення; для донесення інформації до споживачів та рекламної підтримки застосовуються POS-матеріали. Проте слід вказати і на виявлені під час аналізу певні недоліки технологічного планування магазина – планування торгового залу створює холодну зону, напрямок руху купівельного потоку – зліва на право. Що стосується викладки товарів на торговому обладнанні слід зазначити, що в магазині надмірна завантаженість торгового обладнання товаром, а також відсутні додаткові місця продажу.

По-сьоме, досліджено тенденції мерчандайзингу на світових та українських ринках. Як показало проведене дослідження, в останні роки в Україні спостерігається зростання роздрібної торгівлі на 15,9%, що свідчило про певну стабілізацію української економіки. Між тим, зважаючи на останні події і серйозні проблеми вітчизняної економіки підприємствам роздрібної торгівлі стає дедалі важче вижити на ринку. Тому будь-яка компанія, що пов’язана з роздрібною торгівлею, має піклуватися не тільки про вигляд та атмосферу магазину, а і приділяти особливу увагу використанню всіх засобів мерчандайзингу. Головними  тенденціями розвитку українських регіональних мереж є їх активне поширення, посилення конкуренції між ними, збільшення витрат на менеджмент і логістику; недостатнє використання таких інструментів просування товарів, як мерчендайзинг і POS матеріали.

По-восьме, здійснено вибір найефективніших інструментів мерчандайзингу для підприємства «Сільпо». У процесі розробки практичних рекомендацій щодо удосконалення мерчандайзингу на торговельному підприємстві «Сільпо» було обґрунтовано та впроваджено інноваційний підхід методології організації і технології мерчандайзингу для сучасних форматів роздрібних торговельних підприємств: раціональне розташування товарних груп в торговому залі супермаркету, залежність розподілу товарів на групи від їх позиціонування і мотивації покупця, зонування торгового залу, розподілу товарів на товарні групи, мотивація покупця при купівлі товарів, раціональне розміщення відділів (секцій) у торговому залі роздрібного торговельного підприємства, атмосфера роздрібного торгового підприємства. Зокрема, у  супермаркеті «Сільпо» необхідно зробити більш сприятливе освітлення, грамотний музичний супровід у відповідності з контингентом покупців і часу доби.

По-дев’яте, визначено основні напрямки удосконалення управління комплексом мерчандайзингу на підприємстві та їх обґрунтування. Надані та обґрунтовані рекомендації щодо формування структури відділу мерчендайзингу та визначені пріоритетні напрямки його діяльності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: