Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
1. ПЕРЕВАГИ Й НЕДОЛІКИ КОМАНДНОЇ ПРАЦІ
2. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ КОМАНДИ
3. ПРАКТИЧНА СИТУАЦІЯ ДЛЯ АНАЛІЗУ
Анатолій Попадюк є власником та президентом компанії “Камелія”. Фірма має мережу з десяти крамниць, в яких продають модний жіночий одяг у багатьох містах України. Компанія заснована у 1992 р. Її успішному розвиткові сприяли зв’язки та досвід А. Попадюка, який завідував секцією жіночого одягу центрального універмагу у м. Києві за часів СРСР.
Президент пишався своєю роботою. Нерідко він підсміювався зі своїх колег – керівників інших фірм, які часто робили помилки у стандартних ситуаціях. Він був задоволений з того, що вміє “тримати руку на пульсі” всіх деталей торгівлі, реклами та керівництва крамницями. А. Попадюк запровадив відповідний порядок комунікацій зі своїми працівниками: менеджери його крамниць зустрічаються з ним кожні два тижня. Між цими зустрічами 2-3 дні кожного тижня Анатолій відвідує свої крамниці.
Останні півроку його увага була привернута до того, що рівень обігу його однакових крамниць відрізняється на 15 % і більше. Кілька місяців А. Попадюк вивчав роботу менеджерів цих крамниць, проте жодних порушень у їхній роботі не виявив. Тоді він вирішив відшукати відповідь у спеціальній літературі, присвяченій менеджменту команд. Розглядаючи роботу команди однієї з компаній, Анатолій знайшов аналогічний випадок. Цю різницю пов’язували зі здатністю менеджерів створювати стимули у свого персоналу.
А. Попадюк почав цікавитись, як його працівники мотивовані до роботи і як вони комунікують між собою. Президент про себе зазначив, що на засіданнях, які він проводить, усі менеджери і спеціалісти слухають його дуже уважно. Проте висновки, які вони робили, свідчили, що ті його просто уважно слухають, однак не чують. Детальніше вивчивши цю проблему, Анатолій з’ясував, що його вказівки точно не виконували. Під час чергового відвідування крамниць президент виявив незадоволення працівників і деяких менеджерів. Вони не заперечували, що в компанії продаж організований правильно, однак були переконані, що вони могли б цю справу робити ліпше, якби мали змогу спілкуватися з президентом безпосередньо. Ближче ознайомившись з роботою колективів своїх крамниць, А.Попадюк виявив, що багато його працівників виконують свою роботу сковано, без ентузіазму та винахідництва. Крім того, його дуже зацікавило те, чому деякі його кращі працівники звільнились і пішли на роботу до конкурентів.
Розмірковуючи над цими проблемами, А. Попадюк дійшов висновку, що треба налагоджувати тісніші контакти між працівниками. Для цього потрібно розробити та впровадити відповідні заходи. Було очевидно, що самотужки цієї проблеми він не розв’яже. Тому було введено посаду спеціального помічника, який зайнявся проблемами комунікацій.
Проаналізуйте, який стиль керування використовував А. Попадюк і як це впливало на розв’язання проблем міжособових і організаційних комунікацій у компанії. Яким чином, на Вашу думку, можна усунути наявні комунікативні бар’єри?
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 093-826-45-66, 096-943-16-46, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com