Тип роботи:
Об'єм: 47 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти eправління рекламною компанією на зовнішньому ринку
1.1. Поняття, мета та класифікація реклами. Її зв'язок з цілями маркетингу
1.2. Особливості рекламної індустрії на сучасному етапі
1.3. Норми права та законодавче забезпечення рекламної діяльності за кордоном
2. Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній
2.1. Аналіз досліджень і публікацій з управління рекламною компанією у міжнародному бізнесі
2.2. Рекламна індустрія і агенції
2.3. Методологічні підходи та координація проведення рекламних компаній
3. Пропозиції щодо збільшення ефективності рекламних компаній на зовнішньому ринку
Висновки
Список літератури
Висновок:
Таким чином, максимальне урахування місцевих особливостей, надання повноважень місцевому агентству, як і філіалу самого рекламодавця, є основою успішної рекламної кампанії. Обов’язковою умовою успішного співробітництва різних суб’єктів рекламного бізнесу повинна стати довіра рекламодавця до рекламних агентств, з якими він працює. З другого боку рекламні агентства повинні демонструвати високий рівень професіоналізму і володіти інформацією про правила втілення міжнародних рекламних стратегій.
Здійснений аналіз дає підстави стверджувати, що ефективність міжнародної рекламної діяльності великих компаній багато в чому залежить від ступеня розвитку корпоративної інфраструктури, яка дозволяє сприймати інформацію про доцільність реклами і результативність її окремих засобів, визначати умови оптимального впливу міжнародної реклами на потенціальних покупців різного рівня.
У процесі координації діяльності корпорації провідну роль відіграє централізований підхід до вирішення важливих управлінських завдань щодо визначення позицій рекламодавця і рекламного агентства при розробці і виконанні глобальних кампаній.
Всі рекламні агентства повного сервісу повинні дотримуватись класичних правил рекламного бізнесу і у своїх угодах відтворювати обов’язки щодо корпорацій-конкурентів. Термін “ексклюзивне право” на обслуговування автоматично включає в себе обов’язок агентства не брати на обслуговування конкуруючий проект, а рекламодавця не працювати з іншим рекламним агентством.
Предметом особливої уваги суб’єктів рекламної діяльності залишаються соціокультурні фактори розвитку міжнародного рекламного бізнесу.
Культура кожної країни передбачає дотримання традиційних, національних норм поведінки, цінностей, моди і т.д. Хоча всі ці параметри постійно змінюються, вони завжди повинні бути в центрі уваги спеціалістів, які працюють над розробкою місцевих рекламних кампаній. Дослідження тенденцій культурного розвитку як на національному, так і на міжнародному рівні, дозволить поліпшити умови реалізації рекламної стратегії будь-якої компанії, фірми, корпорації. З іншого боку глобальні комунікації впливають на культурні особливості національних ринків і в деяких випадках можуть змінити пріоритети стандартних культурних норм.
При розробці рекламної стратегії компаній необхідно враховувати особливі вимоги споживача, які мають бути закладені в основі реалізації рекламного проекту як рекламодавців, так і рекламних агентств.
Кінцева мета реклами – побудувати образ світової торгової марки як якісного продукту в очах споживача – може бути досягнута лише через повагу до останнього. Тому ніякі непорядні дії для світових торгових марок неприпустимі. Ось чому в найрозвиненіших країнах захист споживача з боку суб’єктів рекламної діяльності стає нормою.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com