перейти на сайт>>

Управління рекламною компанією на зовнішньому ринку

ID роботи: 3127
Тип роботи:
Об'єм: 47 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти eправління рекламною компанією на зовнішньому ринку
1.1. Поняття, мета та класифікація реклами. Її зв'язок з цілями маркетингу
1.2. Особливості рекламної індустрії на сучасному етапі
1.3. Норми права та законодавче забезпечення рекламної діяльності за кордоном
2. Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній
2.1. Аналіз досліджень і публікацій з управління рекламною компанією у міжнародному бізнесі
2.2. Рекламна індустрія і агенції
2.3. Методологічні підходи та координація проведення рекламних компаній
3. Пропозиції щодо збільшення ефективності рекламних компаній на зовнішньому ринку
Висновки
Список літератури



Висновок:

Таким чином, максимальне урахування місцевих особливостей, надання повноважень місцевому агентству, як і філіалу самого рекламодавця, є основою успішної рекламної кампанії. Обов’язковою умовою успішного співробітництва різних суб’єктів рекламного бізнесу повинна стати довіра рекламодавця до рекламних агентств, з якими він працює. З другого боку рекламні агентства повинні демонструвати високий рівень професіоналізму і володіти інформацією про правила втілення міжнародних рекламних стратегій.
Здійснений аналіз дає підстави стверджувати, що ефективність міжнародної рекламної діяльності великих компаній багато в чому залежить від ступеня розвитку корпоративної інфраструктури, яка дозволяє сприймати інформацію про доцільність реклами і результативність її окремих засобів, визначати умови оптимального впливу міжнародної реклами на потенціальних покупців різного рівня.
У процесі координації діяльності корпорації провідну роль відіграє централізований підхід до вирішення важливих управлінських завдань щодо визначення позицій рекламодавця і рекламного агентства при розробці і виконанні глобальних кампаній.
Всі рекламні агентства повного сервісу повинні дотримуватись класичних правил рекламного бізнесу і у своїх угодах відтворювати обов’язки щодо корпорацій-конкурентів. Термін “ексклюзивне право” на обслуговування автоматично включає в себе обов’язок агентства не брати на обслуговування конкуруючий проект, а рекламодавця не працювати з іншим рекламним агентством.
Предметом особливої уваги суб’єктів рекламної діяльності залишаються соціокультурні фактори розвитку міжнародного рекламного бізнесу.
Культура кожної країни передбачає дотримання традиційних, національних норм поведінки, цінностей, моди і т.д. Хоча всі ці параметри постійно змінюються, вони завжди повинні бути в центрі уваги спеціалістів, які працюють над розробкою місцевих рекламних кампаній. Дослідження тенденцій культурного розвитку як на національному, так і на міжнародному рівні, дозволить поліпшити умови реалізації рекламної стратегії будь-якої компанії, фірми, корпорації. З іншого боку глобальні комунікації впливають на культурні особливості національних ринків і в деяких випадках можуть змінити пріоритети стандартних культурних норм.
При розробці рекламної стратегії компаній необхідно враховувати особливі вимоги споживача, які мають бути закладені в основі реалізації рекламного проекту як рекламодавців, так і рекламних агентств.
Кінцева мета реклами – побудувати образ світової торгової марки як якісного продукту в очах споживача – може бути досягнута лише через повагу до останнього. Тому ніякі непорядні дії для світових торгових марок неприпустимі. Ось чому в найрозвиненіших країнах захист споживача з боку суб’єктів рекламної діяльності стає нормою.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: