


Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти формування позитивної мотивації до читання засобами літературної гри
1.1. Наукове обґрунтування змісту предмета читання
1.2. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку в процесі формування позитивної мотивації до читання
1.3. Літературна гра як засіб позитивної мотивації до читання
2. Методика роботи з літературними іграми на уроках читання в початкових класах
2.1 Організація і зміст експериментального дослідження
2.2. Зміст та організація роботи з літературною грою на уроках читання в початкових класах
2.3 Аналіз ефективності формування позитивної мотивації до читання засобами літературної гри
Висновки
Література
Висновок:
Аналіз теоретичних підходів до сутності ігрової діяльності надає змогу визначити її не лише як провідну діяльність, самостійний та самоцінний вид діяльності, а й як форму організації навчально-виховного процесу, засіб формування особистості молодшого школяра.
Застосування ігрових педагогічних технологій потребує спеціальних психолого-педагогічних знань з боку педагога щодо специфіки гри як діяльності (її структурно-операційних компонентів, класифікації, особливостей організації та керівництва). Цей вид діяльності спрямований на формування особистості дитини, її соціалізацію, розвиток пізнавальних інтересів, закріплення й удосконалення набутих знань, умінь і навичок. Використання різних видів ігор створює сприятливі умови для реалізації актуальних потреб молодших школярів, адаптації першокласників до нового соціального середовища.
Використання літературних ігор на уроках читання в початковій школі має величезне розвиваюче і навчальне, виховне значення. Головними завданнями використання літературних ігор на уроках читання у початковій школі є: розвиток у молодших школярів інтересу до читання, формування і розвитку читацьких інтересів, товариства, дружба, любові до Батьківщини, до української мови, формування естетичних норм, моральних цінностей, розширення і поглиблення літературних знань, отриманих на уроках читання.
Літературна гра допомагає сформувати і розвивати читацькі інтереси молодших школярів. Вона представляє широкі можливості для пізнавального зростання і творчості дітей. Для формування інтересу до читання в арсеналі є різноманітні форми і методи. Вони несуть в собі великий емоційний заряд і допомагають розвиватися читацьким інтересам.
Використання літературних ігор на уроках читання в початковій школі набуває всього більшого значення. Це і важлива освітня проблема, оскільки уроки читання не можуть охопити всього об'єму знань, необхідних молодшому школяру, і надійний шлях застосування знань в житті, і певною мірою рішення питання організації дозвілля дітей, і шлях до розвитку їх індивідуальних схильностей і здібностей, і одна з можливостей майбутнього професійного самовизначення школярів.
В процесі аналізу спеціальної літератури ми з'ясували, суть літературної ігри на уроках читання в початковій школі – направлено і поглиблено знайомити учні з дитячою літературою і книгою, забезпечувати повноцінний літературний розвиток молодших школярів, розкрити перед дітьми мир етично-естетичних цінностей і духовної культури, накопичених попередніми поколіннями, виробити художній смак, формувати культуру відчуттів, спілкування.
Читацькі інтереси – це вибірково-позитивне відношення читача до читання книги, твори друку, що набувають для нього значущості і емоційної привабливості в міру відповідності його духовним потребам і особливостям читацької психології. Іншими словами читацький інтерес – це виділення з величезного світу літератури певної книги, тобто вибір книги, але не будь-який, а тій, яка має для конкретного читача значущість в міру відповідності його потребам, читання якої приносить читачам емоційну насолоду, доставляє йому радість, викликає позитивне відношення до себе [].
Спираючись на процес формування читацьких інтересів молодших школярів, нам вдалося виявити рівні сформованості розвитку читацьких інтересів молодших школярів.
В результаті ми побудували наступну гіпотезу дослідження: формування позитивної мотивації до предмета «Читання» у школярів початкової ланки значно підвищиться за умови:
1) впливу на молодших школярів дитячої художньої книжки, різноманітної за тематичною, авторською, жанровою характеристиками;
2) систематичної роботи з реалізації програмових вимог до літературознавчої пропедевтики, смислового та структурного аналізу твору;
3) забезпечення реалізації мотиваційного компоненту між класним і позакласним читанням.
В процесі дослідно-експериментальної частини роботи наша гіпотеза підтверджена. Мета роботи виконана.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com