перейти на сайт>>

Формування позитивної мотивації студентів перших курсів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування

ID роботи: 9740
Тип роботи:
Об'єм: 85 стор.
Вартiсть: 350 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1

Теоретичні підходи до проблеми Формування позитивної мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування

1.1 Проблема мотивації навчання в педагогічній психології

1.2 Специфіка мотивації оволодіння вміннями іншомовного спілкування

1.3 Види і підвиди мотивації оволодіння іноземною мовою

Висновки до розділу 1

Розділ 2

Методичні аспекти формування позитивної мотивації студентів перших курсів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування

2.1. Особливості використання комунікативного підходу у процесі розвитку мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування

2.2. Розвиток пізнавальної мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування на основі  інформаційних технологій

2.3. Роль ігрових методів у формування позитивної мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування

Висновки до розділу 2

Висновки

Бібліографія

Додатки



Висновок:

Отже, під час проведення даного дослідження було розглянуто особливості формування позитивної мотивації студентів перших курсів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування.

Охарактеризовано проблему мотивації навчання в педагогічній психології. Під мотивацією слід розуміти систему стимулюючих імпульсів, які спрямовують навчальну діяльність, в разі позитивної установки викладача, на більш глибоке вивчення іноземної мови, її удосконалення і прагнення розвивати потреби пізнання іншомовної мовленнєвої діяльності. Мотиваційний аспект має вирішальне значення для активізації всіх психологічних процесів: мислення, сприйняття, розуміння і засвоєння іншомовного матеріалу. Для цього необхідно підвищувати рівні мотивації, сприяючи розвитку пізнання студентів, прагнучи в остаточному підсумку підвищити ефективність процесу навчання.

Визначено специфіку мотивації оволодіння вміннями іншомовного спілкування. Стосовно вивчення іноземних мов мотивацію визначають  як сукупність різних спонук, потреб, мотивів, почуттів, правил, норм, бажань. Серед факторів, що впливають на формування мотивації, найбільшу роль відіграють способи організації навчальної діяльності, наприклад, врахування індивідуальних психологічних відмінностей, колективні форми роботи, рольові ігри.

Проаналізовано види і підвиди мотивації оволодіння іноземною мовою.  Для оптимальної організації мовно-мисленневої діяльності необхідно знати і типи мотивації. За джерелами виникнення мотивів розрізняють внутрішню і зовнішню мотивацію. Зовнішня мотивація залежить від навколишнього середовища (викладач, навчальна група, батьки, оточення). Внутрішня мотивація зумовлена значущістю інформації про країну, культуру, традиції, історію країни досліджуваної мови. Зовнішні мотиви не пов’язані зі змістом навчального матеріалу: мотив боргу, обов’язку, мотив оцінки, особистого благополуччя, відсутність бажання вчитися. Внутрішні мотиви, навпаки, пов’язані зі змістом навчального матеріалу: мотиви пізнавальної діяльності, інтерес до змісту навчання, мотиви оволодіння загальними способами дій, виявлення причинно-наслідкових зв’язків у досліджуваному навчальному матеріалі.

З’ясовано особливості використання комунікативного підходу у процесі розвитку мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування. У процесі комунікативної мотивації студенти усвідомлюють, що певний мовний матеріал є необхідним для майбутнього мовленнєвого спілкування іноземною мовою, і таке усвідомлення значно полегшує засвоєння матеріалу іноземною мовою.

Визначено особливості розвитку пізнавальної мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування на основі  інформаційних технологій. Інтернет та комп’ютерні навчальні програми мають багато переваг перед традиційними методами навчання. Вони дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних комбінаціях, допомагають сформувати лінгвістичні здібності, створити комунікативні ситуації і мовні дії, а також забезпечують можливість обліку ведучої репрезентативної системи, реалізацію індивідуального підходу. У магістерській роботі наведений перелік ресурсів Інтернету, на яких міститься необхідна теорія, що стосується граматики і фонетики китайської мови та запропоновано відповідні вправи у відповідності з теоретичним матеріалом.

Розкрито роль ігрових методів у формування позитивної мотивації студентів до оволодіння вміннями іншомовного спілкування. Гра є дійсним інструментом викладання, який активізує розумову діяльність студентів,  і є  потужним стимулом до оволодіння мовою. Навчальна гра виховує культуру спілкування і формує вміння працювати в колективі та з колективом. Усе це визначає функції навчальної гри як засобу психологічного, соціально-психологічного та педагогічного впливу на особистість. Лінгвістичні ігри на початковому етапі вивчення китайської мови найбільше допомагають залучити студентів в процес практичного оволодіння мовою, породжують у них бажання самостійно її вивчати. До того ж ігри є однією з форм діалогових методів навчання. Тут виявляються власні позиції студентів, набувається особистісний сенс одержуваних знань, відбувається підготовка студентів до самостійної діяльності.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: