


Змiст:
Вступ
1. Роль і місце ресторанного бізнесу в економіці Росії
1.1. Характеристики послуги ресторанного бізнесу як блага
1.2. Зміст і функції ресторанного бізнесу в російській економіці
1.3. Структура ресторанного бізнесу в Росії
2. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку ресторанного господарства Росії
2.1. Ринок послуг підприємств харчування в Росії сьогодні
2.2. Проблеми розвитку ресторанної галузі
2.3. Основні тенденції розвитку ресторанного господарства Росії
Висновок
Використана література
Висновок:
У всьому світі ресторанний бізнес вважається дуже ризикованим. На Заході, при його-то стабільності, виживає тільки половина ресторанів, що відкриваються.
Всі власники ресторанів, великих або маленьких, престижних або дешевих, оригінальних або рядових, займаються однією і тією ж справою, безпосередньо залежною від наступних чинників: пропозиція, попит, конкуренція, мода, оплата приміщення, стан економіки країни і погода. Багато, а можливо і більшість рестораторів не мають свідоцтв про професійну освіту. Вони набувають свого досвіду на практичній роботі а, досягнувши певного рівня упевненості, накопичивши гроші і проявивши достатню ініціативу, відривають власну справу. Велике число відомих рестораторів починало свою кар'єру як шеф-поваров, але і це не є правилом.
Більшість людей переконана в тому, що ресторанний бізнес пов'язаний з неймовірним ризиком, може бути найвищим в роздрібній торгівлі. Це не так, хоча ресторанний бізнес упевнено займає четверте місце в списку банкрутств після магазинів готового плаття, меблевих і фото магазинів. Багатьом здасться неспроможним зіставлення магазинів готового плаття і ресторанів, адже сорочки не псуються так, як салат і свіжі фрукти. Але не можна забувати про те, що ресторани торгують не тільки їжею, вони торгують послугами, зручностями, доброзичливою атмосферою, відпочинком, уявленнями, романтикою, любов'ю, пригодами, збудженням і мріями. Саме ресторани надають своїм клієнтам унікальні можливості для всього цього. І для того, щоб це вийшло, потрібні чималі вкладення грошей, праці, творчості, знань.
Як би там не було, основними причинами банкрутств по дослідженнях американських фахівців ресторанного бізнесу є: загальна економічна ситуація в країні (не підконтрольна рестораторові), втрата ринку і неплатоспроможність клієнтури, відсутність особистого досвіду (сюди ж входить безсистемний підхід і некомпетентність), брак коштів і неефективне управління. По оцінках фахівців журналу «Ресторанний бізнес» рентабельність багатьох найбільш успішних закладів і зараз досягає 100%. Причому в ресторанній справі різке скорочення попиту може виявитися чинником важливішим, ніж для інших ринків. Проблема в тому, що рестораном як бізнесом у нас мало хто займається. Лише одиниці, в основному іноземні ресторатори, стежать за ринком, ведуть жорсткий облік, контролюють рентабельність блюд, вибирають постачальників по економічних міркуваннях, проводять маркетингові заходи і так далі За даними експертів «Ресторанного бізнесу», тільки 30% російських ресторанів оснащено комп'ютерною системою обліку. І те цій проблемі ресторатори почали приділяти більше уваги останнім часом, коли обороти багато впали на 30-60%.
Не дивлячись на невелику по західних мірках кількість ресторанів, професіонали вважають, що на російському ресторанному ринку конкуренція велика. Але, не дивлячись на це, вони збираються відкривати ще і ще.
І, нарешті, останній штрих до портрета успішного ресторатора - у ресторану повинен бути господар, який повинен за всім стежити, пробувати їду, з любов'ю вибирати помідори, спілкуватися з гостями і так далі Без цього ресторан не відбудеться.
Підводячи підсумок всьому вищесказаному, треба відзначити, що зміни в ресторанній індустрії Росії вельми значні. Цей вид бізнесу зробив великий ривок вперед за останні роки. Ресторани і готелі поступово наближаються до міжнародного класу, існує тенденція до постійного поліпшення якості обслуговування, продуктів, приготування блюд і так далі
Росія багато в чому слідує модним світовим традиціям. Сьогодні відкривається багато ресторанів, створених повністю відповідно до останнього писку моди. Але вони недовговічні – адже мода швидко проходить. На думку провідних рестораторів в майбутньому популярнішими стануть традиційні ресторани.
У будь-якому місті миру є ресторани, в які ходять завжди, які існують 50, 100 років без особливих змін. Це ресторани з традицією. У Росії ресторанний бізнес налічує не багатьом більше 10 років, тому зараз важко говорити про те, у яких ресторанів дійсно є традиція і які з них існуватимуть ще довго.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com