Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 85 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
Вступ
Глава 1. Теоретичні підходи до навчання усномовному спілкуванню англійською
1.1. Лінгвістичні характеристики та види усного мовлення
1.2. Психолінгвістичні особливості навчання усномовному спілкуванню як основи мовної компетенції особистості
1.3. Характеристика сучасних засобів навчання усномовному спілкуванню англійською мовою
Висновки до розділу 1
Глава 2. Методичні прийоми навчання усному мовленню англійською мовою
2.1. Експериментальне дослідження сформованості навичок усного мовлення англійською мовою у гуманітарному коледжі
2.2. Система вправ розвитку усного мовлення англійською мовою у гуманітарному коледжі
2.3 Характеристика основних видів вправ з навчання іншомовному усному мовленню на заняттяхз англійської мови у гуманітарному коледжі
Висновки до розділу 2
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що у процесі написання магістерської роботи роботи була досягнута його мета та вирішені основні завдання, поставлені на початку дослідження. По-перше, з’ясовані лінгвістичні характеристики та види усного мовлення. Відмічається, що при навчанні учнів усному мовленню важливо враховувати співвідношення його найважливіших форм: монологу та діалогу, а також переходу від одного до іншого, що має місце в природному спілкуванні. По-друге, досліджено психолінгвістичні особливості навчання усномовному спілкуванню як основи мовної компетенції особистості. Потреба у формуванні вмінь усного мовлення обумовлена сучасною соціально-економічною та соціокультурною ситуаціями, потребами ринку праці та, відповідно, вимог, що пред’являються до випускників, особистісними та професійними потребами майбутніх фахівців. Зазначається, що сформованість мовних навичок і умінь і у першу чергу навичок і вмінь усного мовлення визначає рівень комунікативної компетентності учнів, формування якої, будучи основною метою навчання мови, передбачає оволодіння уміннями і навичками мотивованого і цілеспрямованого іншомовного спілкування, що передбачає обмін ідеями, знаннями і уявленнями, враженнями та емоціями, установками і ціннісними орієнтаціями, зразками поведінки та діяльності. По-третє, надана характеристика сучасних засобів навчання усномовному мовленню на заняттях з англійської мови. Ефективними для розвитку у студентів гуманітарного коледжу навичок усного мовлення є такі технології: ігрова діяльність, яка передбачає доцільне використання рольових ігор, моделювання реальних та уявних комунікативних ситуацій для закріплення нового матеріалу, формування навичок говоріння та підвищення мотивації навчання англійської мови; інтерактивне навчання, що сприяє створенню на уроці атмосфери демократичності, сміливого спілкування з представниками інших культур, критичного мислення. Проблемні ситуації соціокультурної тематики розвивають почуття відповідальності та постійне бажання до пізнання нового. Впровадження цієї технології реалізується шляхом навчання в колективі, виконання індивідуальних завдань; навчання з використанням ІКТ, яке особливо актуальне в сучасній ситуації глобального міжкультурного спілкування і взаємопроникнення в різні сфери життя; метод проектів, який дозволяє застосовувати накопичені знання з предмета на практиці. Учні розширюють свій кругозір, вчаться слухати і розуміти один одного, користуються довідковою літературою, словниками, комп’ютером. У курсі іноземних мов метод проектів використовується щодо програмного матеріалу на будь-яку тему. При цьому робота над проектами розвиває уяву, фантазію, творче мислення та самостійність. По-четверте, проведено експериментальне дослідження сформованості навичок усного мовлення англійською мовою у гуманітарному коледжі. Експериментальною базою дослідження вситупає Старобільський гуманітарно-педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. В експерименті взяли участь 7 студентів другого курсу (група «Дошкільна освіта»). Проведене дослідження показало, що студенти в основному мають середній (57,14%) або низький (28,57%) рівень, що свідчить про необхідність проведення цілеспрямованої роботи з розвитку усного мовлення на заняттях з англійської мови. По-п’яте, охарактеризовано систему вправ розвитку усного мовлення англійською мовою у гуманітарному коледжі. У пропонованому комплексі вправ здійснюється закріплення і автоматизація мовленнєвих дій у тренувальних однотипних, а потім варіативних, ситуаційних та контекстних вправах, спрямованих на формування стійких мовленнєвих дій у зв’язках, що забезпечують правильне комбінування дій в межах міцно засвоюваного навчального матеріалу. По-шосте, наведена характеристика основних видів вправ з навчання іншомовному усному мовленню на заняттях з англійської мови у гуманітарному коледжі. Особлива увага приділяється особливостям навчання студентів полеміці та поясненню іноземною мовою. Підкреслюється взаємозв’язок різних продуктивних умінь опису, оповідання, полеміки і пояснення, а також те, що в різних ситуаціях іншомовного спілкування студентами можуть використовуватися різні стратегії пояснення. Наводяться рекомендації з навчання усному мовленню задопомогою використання структурно-смислових опор і пропонуються завдання для вдосконалення у студентів умінь пояснення і полеміки при навчанні англійської мови. Системний характер поєднання різних навчально-методичних компонентів відкриває широкі можливості для їх диференційованого використання на певних етапах навчання, для певних рівнів і конкретних цілей навчання, при цьому формуються адекватні їм структура і зміст вправ і методичних прийомів. Така діяльність сприяє формуванню навичок усного мовлення студентів, ціннісному відношенню до іноземної мови як феномену національної і загальнолюдської культури і цивілізації.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com