Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність і призначення методів управління
1.2. Поняття та значення організаційно-економічних методiв управлiння
1.3. Особливості використання організаційно-економічних методів управління на підприємствах туристичної сфери
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «ФЕЄРІЯ»
2.1. Організаційна-технологічна характеристика туристичного підприємства «ФЕЄРІЯ»
2.2. Оцінка фінансового потенціалу туристичної фірми «Феєрія»
2.3. Дослідження особливостей використання організаційно-економічних методів управління в туристичній фірмі «Феєрія»
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ТУРФІРМІ «ФЕЄРІЯ»
3.1. Напрямки розробки системи стратегічного управління на турфірми «Феєрія»
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення використання організаційно-економічних методів управління у діяльності турфірми «Феєрія»
3.3. Економічна оцінка заходів з удосконалення використання організаційно-економічних методів управління у діяльності турфірми «Феєрія»
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що управління підприємством туристичної сфери – це свідомий постійний вплив суб’єктів управління на об’єкти і процеси, а також на участь в них людей, що має на меті вибору спрямування діяльності підприємства і отримання бажаних результатів. Організаційно-економічні методи управління представляють собою сукупність способів економічного впливу на організації та їх персонал, за допомогою яких досягається задоволення колективних та індивідуальних потреб на всіх ієрархічних рівнях. Організаційно-економічним методам управління в сучасних умовах відводиться центральне місце, і обумовлено це тим, що відносини управління визначаються в першу чергу економічними відносинами і лежать в їх основі об’єктивними потребами та інтересами людей. На відміну від організаційно-адміністративних, ці методи управління орієнтовані не стільки на адміністративний вплив (укази, розпорядження, вказівки і т.п.), скільки на економічне стимулювання і винагороду за активну і ефективну діяльність. Проведене дослідження особливостей організаційно-економічного механізму управління на туристичному підприємстві «Феєрія» показало, що досліджуване підприємство має сильну і конкурентну позицію, яке спеціалізується в основному на наданні послуг з лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Туристичне підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтaми турфірми «Феєрія» є люди з великим тa середнім дoстaткoм, які віддaють перевaгу прoвoдити чaс пoдoрoжуючи. У процесі дослідження було з’ясовано, що основними організаційно-економічними методами управління, які використовуються на туристичній фірмі «Феєрія» є аналіз динаміки реалізації туристичних послуг, маркетинг, економічне стимулювання працівників. Проведений аналіз використання організаційно-економічних методів управління на турфірмі «Феєрія» показав, що на даному туристчиному підприємстві існують певні проблеми, основними серед яких виступають наступні: відсутність планування втіленого в реальність, чіткого дотримання інструкцій; слабка система мотивації персоналу; відсутня мотиваційна політика туристів, невідлагоджена система знижок; недостатньо ефективна політика згладжування сезонних коливань; проблема маркетингового планування, внаслідок його повної відсутності. Всі ці проблеми вимагають грамотного вирішення. В умовах ринку організаційно-економічні методи керівництва отримають подальший розвиток, розширюється сфера їх дії, підвищуються дієвість і результативність економічних стимулів, що дозволяє поставити кожного працівника і кожен колектив в такі економічні умови, при яких з’явиться можливість найбільш повно поєднувати особисті інтереси кожного члену трудового колективу з інтересами підприємства. У третьому розділі надано рекомендації щодо вдосконалення організаційно-економічних методів управління на турфірмі «Феєрія. З метою подолання основних проблем у системі менеджменту турфірми «Феєрія», які були виявлені у процесі дослідження діяльності даного туристичного підприємства, пропонується низка заходів, спрямованих на виправлення існуючих недоліків. У якості основних заходів, спрямованих на покращення діяльності турфірми пропонується внесення змін у наступні сфери діяльності: – кадрова політика (проведення щоденних нарад, розробка посадових інструкцій, удосконалення системи мотивації, організація тренінгів, занять, інструктаж персоналу, розробка бонусної програми, виплата частини прибутку за результатами конкурсу, акція «Тур у подарунок»); – маркетингова діяльність (введення посади маркетолога, удосконалення організації рекламно-інформаційної діяльності); – вдосконалення мотиваційної політики клієнтів турфірми «Феєрія» (проведення фотоконкурсу, впровадження конусної програми, бону усних купонів, знижок); – коригування прибутку у період сезонних коливань (розширення асортименту турів, акція «Раннього бронювання», впровадження нових послуг для туристів, допомога в оформленні закордонного паспорта, продаж турів в кредит). Проведені розрахунки економічної ефективності пропонованих заходів свідчать, що у разі їх впровадження туристична фірма «Феєрія» може отримати значний економічний ефект, у зв’язку з чим дані заходи можуть бути рекомендовані для практичної реалізації на даному туристичному підприємстві.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com