Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 90 стор.
Вартiсть: 450 грн.
Змiст:
ВСТУП
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
1.1. Характеристика наукових підходів до проблеми мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
1.2. Клініко-психолого-педагогічна характеристика дошкільників з інтелектуальними вадами
1.3. Особливості мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними вадами
Висновки до глави 1
ГЛАВА 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ
2.1. Зміст та напрямки корекційно-освітньої роботи з формування мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
2.2. Організаційно-педагогічні умови формування мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
2.3. Програма розвитку мотиваційної готовності до навчання дошкільників з інтелектуальними вадами
Висновки до глави 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com