перейти на сайт>>

Особливості фізичного виховання дітей з послабленим здоров’я

ID роботи: 1492
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проблеми фізичного виховання дошкільників з послабленим здоров’ям
1.1. Фізичне виховання дітей у системі освіти
1.2. Завдання фізичного виховання
1.3. Лікарсько-педагогічна характеристика дітей з ослабленим здоров'ям
Розділ 2. Експериментальне дослідження ефективності методики фізичного виховання дітей з послабленим здоров’ям
2.1. Діагностика рівня розвитку фізичних якостей старших дошкільників на констатуючому етапі дослідження
2.2. Реалізація методики фізичного виховання дітей з послабленим здоров’ям
2.3 Діагностика рівня розвитку фізичних якостей підготовленості дошкільників з послабленим здоров’ям на контрольному етапі дослідження
Висновок
Список літератури
Додатки
Додаток



Висновок:

Підводячи підсумки нашого дослідження, можна зробити висновок, що мета роботи досягнута, а гіпотеза підтверджена.
Проблема розвитку фізичних якостей дошкільників з послабленим здоров’ям вирішувалася за допомогою наступних завдань дослідження:
1. Дана характеристика фізичним якостям;
2. Розглянуті рухові навики і вікові анатомо – фізіологічні особливості розвитку дітей дошкільного віку;
3. Виявлені фізичний розвиток і фізична підготовленість в системі фізичного виховання;
4. Проведена діагностика експериментальної роботи по фізичних якостях дошкільників в процесі фізичної підготовленості;
5. Проаналізовані і оброблені дані експериментальної роботи.
Викладені поняття дають загальне уявлення про фізичну підготовленість, виховання, його особливості, соціальні функції і взаємозв'язки з іншими явищами. Сукупність цих понять в першу чергу характеризує фізичне виховання як суспільно-педагогічне явище. Будучи невід'ємним компонентом виховання в широкому сенсі слова, фізичне виховання грає істотну роль в реалізації як загально-педагогічних, так і специфічних освітньо-виховних завдань, продиктованих потребами суспільства в доцільній дії на розвиток людини, необхідністю підготовки його до трудової і іншим суспільно значущим видам діяльності. Специфічний зміст фізичного виховання складають фізична освіта і виховання фізичних якостей людини.
Перше здійснюється шляхом навчання і пов'язане переважно з формуванням рухових умінь, навиків і спеціальних знань; друге направлене на розвиток життєво важливих властивостей людського організму, що відносяться до фізичних якостей людини, які лежать в основі його рухових здібностей (силових, швидкісних, витривалості, і т. д.) і визначають в комплексі загальний рівень фізичний працездатності.
В процесі зміни поколінь через фізичне виховання відбувається передача накопичуваного людством раціонального досвіду використання рухових можливостей, якими потенційно володіє людина, і забезпечується в тій чи іншій мірі направлений фізичний розвиток людей.
Загальним прикладним результатом фізичного виховання, якщо розглядати його щодо трудової і інших видів практичної діяльності людей, є фізична підготовленість, втілена в підвищеній працездатності, рухових уміннях і навиках. В цьому відношенні фізичне виховання можна визначити як процес фізичної підготовки людини до повноцінної життєдіяльності.
Фізичне виховання дошкільників грає велику педагогічну роль. Воно виховує в дошкільнику здоровий дух, допомагає йому надалі, добитися успіхів, бути фізично підготовленим до труднощів. Фізично виховані дошкільники стають здоровими людьми і повноцінними громадянами в суспільстві.
В процесі фізичного виховання не можна втратити прогресивну, гуманістичну, особову спрямованість фізичного виховання. Проблеми фізичного виховання повинні зайняти належне місце в Державній програмі по вихованню молоді. Повинне відбутися коректування проблем фізичного виховання і шляхів його реалізації. Цей процес повинен бути перманентним, таким, що приводить до дієвих практичних кроків, сприяючих підвищенню якості життя і оздоровлення дітей.
В ході вивчення засобів і методів розвитку фізичних якостей шляхом аналізу літературних джерел, ми виділили для себе один з найбільш доступних і на наш погляд імовірно найбільш ефективний метод розвитку фізичних якостей в процесі фізичної підготовленості. У даному методі можна використовувати різні засоби, такі як сюжетні вправи, ігри, бігові вправи і так далі
У експериментальній методиці основний упор робиться на застосування методу розвитку фізичних якостей за допомогою фізичних вправ для дошкільного віку з послабленим здоров’ям.
Контрольні тести, а потім визначення достовірності відмінностей по t – критерію Стьюдента показали, що відмінності між отриманими в експерименті середніми арифметичним значеннями вважаються достовірними, звідси витікає, що експериментальна методика розвитку фізичних якостей дошкільників з послабленим здоров’ям є ефективнішою за загальноприйняту методику розвитку фізичних якостей.
Таким чином, можна сказати, що сюжетні ігри-вправи є важливим видом діяльності в розвитку фізичних якостей у дітей дошкільних груп з послабленим здоров’ям.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: