Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти організації масового обслуговування у закладах готельного господарства
1.1. Поняття та класифікація закладів готельного господарства
1.2Характеристика видів культурно-масового обслуговування споживачів у закладах готельного господарства
2. Дослідження особливостей організації послуг при обслуговуванні масових заходів у готелях
2.1. Особливості організації культурно-масового обслуговування у закладах готельного господарства
2.2. Організація обслуговування харчування учасників масових заходів
2.3. Характеристика організації послуг гостинності при обслуговуванні масових заходів у готелі „Дружба”
Висновки та пропозиції
Список літератури
Висновок:
Дослідивши роботу ЗАТ “Дружба” можна сказати, що в цілому організація культурно-масового обслуговування тут здійснюється на належному рівні. Проте кожен готель, що розраховує на ринковий успіх, прагне до розробки і впровадження нових готельних послуг, що несуть якісно нові можливості для споживачів.
Для розробки нових послуг готель повинен здійснювати пошук нових ідей і аналізувати світовий досвід. Доцільно формувати «банк ідей», збираючи та узагальнюючи різноманітну інформацію з цієї проблеми, що отримується як із зовнішніх так і внутрішніх джерел. До них належать професійні періодичні видання, наукова і навчальна література, Інтернет, результати соціологічних досліджень, монографії фахівців з готельного бізнесу, аналітичні і кон'юнктурні огляди, матеріали готельних ярмарок, виставок, конференцій тощо.
Проаналізувавши роботу даного готелю, слід відмітити, що надаються майже всі види культурно-масового обслуговування, окрім можливості користуватися бібліотекою, більярдним залом та боулінг клубом. Стосовно останнього, то керівництво готельного комплексу має план щодо реконструкції частини цокольного поверху і відкриття там боулінг клубу. На мою думку, це досить вдала ідея.
Оскільки більярд сьогодні викликає такий інтерес, що рано чи пізно у керівників готелів, ресторанів чи барів виникає ідея дати можливість своїм гостям у нього грати. При влаштуванні більярдного столу слід враховувати рівень відвідувачів. Від цього буде залежати клас (а відповідно і ціна) обладнання. Крім того, різні соціальні групи віддають перевагу різним видам гри у більярд. Даний готель орієнтується в основному на солідну бізнес-клієнтуру та іноземних громадян. Відповідно слід пропонувати такі ігри як “російська піраміда” та “американський пул”.
Слід пам’ятати, що будь-яку конкуренцію витримає лише налагоджений механізм: заходи, в яких поєднуються яскраве шоу, смачні напої, першокласний сервіс і атмосфера свята, завжди пригортаючи велику кількість відвідувачів, що шукають достойне місце для проведення часу. Готель “Дружба” є достатньо великим і різноплановим готельним комплексом. Даний готель має лише чотири зірки, але слід прагнути кращого. Тим більше, що останнім часом керівництво готелю проводить роботу, щодо збільшення пропонованих послуг.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com