перейти на сайт>>

Удосконалення форм продажу та обслуговування покупців в умовах ринкових відносин

ID роботи: 2043
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Сутність обслуговування споживачів та його роль у сучасній економіці
2. Загальна характеристика супермаркету «Cімейний»
3. Характеристика існуючої системи обслуговування споживачів на підприємстві
4. Характеристика рівня обслуговування покупців у супермаркеті «Cімейний»
5. Оцінка ефективності методів продажів і організація додаткових послуг покупцям
6. Розробка заходів з удосконалення форм продажу та обслуговування покупців у супермаркеті «Cімейний»
Висновки та пропозиції
Література



Висновок:

Серед всього асортименту споживчих товарів в Україні найбільш високим попитом користуються товари харчування. Ця група товарів є безсумнівним лідером по матеріальних витратах громадян країни.
Найбільш прибутковими і конкурентноздатними в сфері української роздрібної торгівлі стали роздрібні мережі, що поєднують ряд великих торговельних точок по всій території країни. Згідно зі статистичними даними моніторингу українського ринку роздрібні мережі продовжують активний ріст, витісняючи таких конкурентів як ринки і дрібні магазини.
Активний ріст і перегрупування основних гравців ринку роздрібної торгівлі викликає загострення конкурентної боротьби між гравцями ринку. Бажаючи досягти стійких конкурентних переваг, організації будуть змушені орієнтуватись на нові парадигми в управлінні, які вимагають активного використання принципів логістики на практиці.
Як об'єкт дослідження нами було обрано супермаркет «Сімейний».
Одним із ключових способів здобуття конкурентної переваги на ринку є стратегія обслуговування клієнта. Суть її полягає в поєднанні маркетингової та діяльності, яка б пропонувала клієнтові користі товарів та вигоди місця і часу за одночасної оптимізації зроблених витрат. Запропонований метод надає змогу визначити позицію в обслуговуванні клієнта і полегшує розроблення відповідних стратегій.
В курсовій роботі були розроблені практичні рекомендації щодо формування політики обслуговування клієнтів як окремого магазину, так і всієї фірми в цілому.
З цією метою запропоновано можливі підходи до розробки стандартів обслуговування споживачів шляхом використання технологій „точок дотику” та „таємний покупець”.
Процес взаємодії між персоналом фірми і споживачами в момент виробництва і споживання послуги маркетологи іноді формулюють як «точку дотику» - моменти, коли споживач контактує з персоналом фірми в процесі споживання послуги. Вважається, що ці моменти піддаються менеджерському контролеві і, таким чином, стають контрольованими факторами маркетингу послуг.
Поєднання двох технологій в одну програму: „Точки дотику” та "Таємничий покупець" матиме наступні результати:
- Розробка системи якісного обслуговування клієнтів (стандарти сервісу, регламенти поведінки, процедури робочих операцій, форми і регламент заповнення документів і ін.).
- Рішення про необхідність тренінгу або навіть його розробка з зосередженням на тих моментах, що вимагають поліпшення. Після серії тренінгів, як правило, проводиться чергова хвиля Mystery Shopping - тепер уже для оцінки ефективності навчання.
- Програма мотивації, розроблена за результатами Mystery Shopping.
Все перераховане в сукупності буде сприяти, на думку автора, логістичному забезпеченню обслуговування клієнтів супермаркету «Сімейний» на всіх рівнях та створенню додаткових конкурентних переваг.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: