перейти на сайт>>

Проблематика і тематика творчості Верлена

ID роботи: 2115
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Життєвий та творчий шлях поля верлена
1.1. Біографія Верлена
1.2. Загальна характеристика творчості Верлена. Верлен і Рембо
2. Символістичні образи в поезіях поля верлена
2.1. Музичність поетичної мови Верлена
2.2. Особливості літературної спадщини Поля Верлена
Висновки
Література



Висновок:

«Я народився романтиком», - визнавав Поль Верлен очевидний і глибокий зв'язок своєї поезії з романтизмом (перший свій вірш – «Смерть», 1858, - він присвятив і послав Віктору Гюго) і творчістю Шарля Бодлера. Цей зв'язок визначає і зміст, і форму першої збірки віршів Верлена «Сатурналії» (1866): романтичне зіставлення Ідеалу вульгарному натовпу, минулого сьогоденню і тому подібне Проте вже в «Сатурналіях» відчутна особлива, верленовская інтонація меланхолії і туги. Інтонація ця мала своїм джерелом бодлеровский «сплін», але стимулювала крахом всіх ілюзій поета, з гіркотою що признається в тому, що він «ні в що не вірить».
Поет, що втрачає віру, довіряє тільки своєму відчуттю, своїм враженням – вже у момент публікації «Сатурналій» Верлен починає рух до того, що назве «новою системою». Головна ланка «системи», по словах Верлена, - «щирість, а цим цілям служать враження від даного моменту, відчуття, що буквально прослідкували», «точні». відповідно поет розлучається з історичними і героїчним сюжетами, з епічним і дидактичним тоном, почерпнутим у Віктора Гюго.
Гучну популярність придбали слова Верлена – «музика перш за все», перша строчка вірша «Поетичне мистецтво», написаного в тому ж 1874 року. З погляду французької поетичної традиції вірш це – єретичне, таке, що робить замах на самі основи. Основи французького (силлабічного) вірша – число складів в рядку і рима; розмір і синтаксис співпадають, мова підкоряється розміру. Верлен поставив все це під сумнів, і риму, і відвічну розміреність вірша, сповістив про можливості «неправильності», нюансування, непарних віршів і особливо музики, «музики перш за все». Верлен поставив вірш біля кордонів його повного звільнення. Повторення, внутрішня рифмовка, система співзвучних голосних, алітерація – все це створює ефект вражаючої благозвучності, справжньої музики слова, покликаного вселяти, настроювати, а не повідомляти і не описувати. Тобто бути «романсами без слів»: у імпресіонізмі Верлена містяться передумови естетики символіста Малларме, естети мовчання.
Але сам Верлен був далекий від таких крайнощів. Він тримався реального життя як джерела «точних відчуттів» і не вирішувався на розрив з традицією. У тих, що послідували за «Романсами без слів» збірках («Мудрість», 1880; «Колись і недавно», 1885; «Любов», 1888 і ін.) з'являються вірші, написані в традиційних розмірах (наприклад, сонети). Немов спохопившись, Верлен нагадує, що «рима необхідна французькому мистецтву». У останніх циклах віршів переважає традиційна тема любові (правда, у вельми фривольній інтерпретації) і не менш традиційної віри в Бога, до якої Верлен повертався у міру того, як опускався, спивався, гинув.
Непослідовність Верлена сприймається як прикмета першого етапу руху до «нової поетики» - точно так, як і прикметою наступного етапу представляється послідовність Рембо, незвичайна стрімкість розвитку і стислість його шляху: протягом трьох з половиною років Рембо зміг і пройти дорогою своїх попередників, і поставити її під сумнів, створюючи нову поетику «ясновидіння», і розчаруватися в підсумках своєї реформи, залишити поезію.
Символісти проголосили Верлена своїм основоположником, а «Поетичне мистецтво» – своїм маніфестом. Верлен безумовно зробив величезний вплив на поезію символіста. Проте його значення набагато ширше і не може бути обмежено рамками тільки одного напряму. Верлен створив не тільки новий неповторний вірш. Повернувши з небуття середньовічну пісню, він відновив зв'язок з витоками народної поетичної творчості. Завдяки ньому була збережена традиція французької ліричної поезії.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: