Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
1. Значення візитної картки як важливої складової діяльності дипломатів і ділових людей
1.1. Історія виникнення візитних карток
1.2. Роль візитної карти при встановленні дипломатичних контактів
2. Візитна картка як елемент дипломатичного протоколу
2.1. Візитна картка: основні відомості і вимоги
2.2. Класифікація візитних карток
2.3. Правила користування візитними картками
Висновок
Список використаної літератури
Висновок:
У наш час візитки стали досить популярним і поширеним атрибутом бізнес-етикету у світі. Але крім офіційних візитних карток (на яких прийнято вказувати місце роботи, адресу, посаду, телефон - для ділових цілей) досить часто стали застосовувати особисті або сімейні візитки (тут інформація різна, все залежить від бажання власника). До речі, у ділових колах Японії, Китаю, Кореї або Гонконгу візитні картки замінюють інколи деякі документи. Треба сказати, що строго регламентованих розмірів візиток немає. Але найпопулярнішими є розміри - 90x50 мм. А тепер неписані правила щодо процедури обміну картками та світськими тонкощами, що з ними пов'язані. Не потрібно нав'язувати свою візитку! Її вручають лише тоді, коли виникла зацікавленість у продовженні контактів. А це відбувається при знайомстві не завжди.
У наш час візитна картка вручається людині, з якою хочуть познайомитися ближче або збираються продовжити ділові відносини.
Візитними картками користуються в таких випадках:
інформування в момент знайомства про себе, свою фірму чи підприємство;
інформування про себе особам, у контактах з якими ви зацікавлені; підтримка контактів з партнерами, поздоровлення зі святом або іншою подією;
вираження подяки, співчуття, а також при супроводі подарунка чи квітів.
Вимоги до візитної картки — передусім це правила її оформлення. Підсумовуючи ці вимоги з різних джерел, вкажемо на основні з них. Колір візитної картки повинен бути білий (або ж допускається два кольори). На візитній картці може бути знак фірми, фото власника. Шрифт суворо не регламентується. Текст краще писати однією мовою, залишаючи зворотний бік вільним для будь-яких інших записів. Практика друкування двома мовами на різних боках картки не підтримується. Застерігають утримуватися від написів іноземною мовою, якщо немає певності щодо грамотності.
Окремо слід обговорити проблему життя самої візитної картки, тобто ЇЇ застосування. Основні протокольні випадки такі: привітання, висловлення співчуття, висловлення подяки, від'їзд з країни, представлення, запрошення на прийом, зміна адреси. Залежно від випадку на візитній картці роблять простим олівцем найчастіше зліва внизу напис. Традиційно це скорочення відповідного тексту французькою мовою, але залежно під характеру стосунків можна писати українською мовою повним текстом.
Як і коли саме вручати свою візитну картку залежить від багатьох чинників, як от: вік співрозмовників, рівень стосунків, мета знайомства, зручність ситуації, тактовність. Спостереження за поведінкою ділових людей під час різних контактів дали змогу виділити характерні типи власників візитівок: «той, хто шукає» і «той, кого шукають». Перший сміливо роздав візитівки з будь-якої нагоди, тому що зацікавлений у розширенні кола знайомств, другий, зайнявши певне вагоме становище, дає їх ощадливо, у виняткових ситуаціях. Сформульовані і правила та застереження щодо обміну візитівками. Ось деякі з них: переконайтеся, що від вас цього очікують; не вручайте двічі одній особі; не давайте людині, яку зустріли випадково; не вручайте першим старшій особі; уникайте роздавання своїх візитівок групі осіб; не вручайте під час їжі; переконайтеся, що ваша візитівка чиста, охайна; змінюйте візитну картку із застарілою інформацією тощо. Більшість і цих правил суголосні із загальноприйнятими нормами етикету.
Основним правилом для власника візитки має стати істина: якісна візитка - це такий же елемент іміджу, як і свіжа сорочка, автомобіль кольору мокрого асфальту чи євроофіс у центрі міста. Уявіть собі впливову серйозну людину на діловій зустрічі в домашніх тапочках! Саме так дивно виглядатиме поважна людина без добротної візитки. Отже, настав час не лише усвідомити це, а й занотувати конкретні поради стосовно того, яким має бути ваш рекламний щит (візитка тобто), аби він спрацював на всі сто.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com