Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Характеристика умов функціонування ЗМІ в сучасній Україні
1.1. Класифікація ЗМІ
1.2. Етапи еволюції медійного простору в Україні
1.3. Тенденції розвитку вітчизняних ЗМІ
2. Проблеми функціонування українських ЗМІ на сучасному етапі
2.1. Характеристика основних питань українського медійного законодавства
2.2. "Больові точки" українських законів про інформацію
2.3. Підтримка ЗМІ державою
2.4. Тиск на ЗМІ
2.5. "Адмінресурс" і "медіа-ресурс"
3. Перспективи українського законодавства про ЗМІ
Висновок
Список використаної літератури
Висновок:
Громадянське суспільство повинне мати можливості для інформування громадян: цьому можу сприяти громадське телебачення і радіо, підтримка ЗМІ громадського характеру.
Значну роль у суспільстві відіграють засоби масової інформації, які іноді ще називають "четвертою владою". Про це свідчать їх бурхливе зростання, поширення і доступність. Друковане й усне слово, телевізійне зображення здатні в найкоротший термін досягти найвіддаленіших районів, проникнути в будь-яке соціальне середовище. Тому широкі можливості засобів масової інформації викликають необхідність вивчати механізми їх функціонування і розвитку, ефективність впливу на аудиторію.
Протягом передвиборного періоду роль ЗМІ часто зводилася до ролі потужної технологічної складової агітаційно-рекламних кампаній тих чи інших політичних сил. Нерідко спостерігалося сортування, замовчування і дозування інформації, домінування в представленій інформації оцінних суджень, вилучення окремих відомостей із загального контексту, відсутність різних точок зору в інтерпретуванні фактів, незбалансоване представлення інформації щодо одних партій і блоків порівняно з іншими. З огляду на це доводиться констатувати, що ЗМІ не виконували своєї головної функції щодо якісного, плюралістичного і незаангажованого інформування споживачів інформації.
Окремі політичні сили мали обмежений доступ до ЗМІ, доволі відчутно проявились на виборах і тенденції до застосування мас-медійними засобами принципу вибірковості щодо тих чи інших кандидатів.
Протягом виборчої кампанії відчувався тиск на ЗМІ з боку влади та окремих політичних сил, які контролювали медіа.
Результати парламентських виборів 2006 року продемонстрували низький рівень довіри до ЗМІ з боку споживачів інформації. Цей висновок можна зробити з огляду на кількість медіа-ресурсу, який мали окремі політичні сили, порівняно з тими незначними показниками, які їм вдалося здобути під час перегонів.
Законодавство щодо "використання ЗМІ" потребує негайного вдосконалення у частині визначення дефініцій, термінів та механізмів реалізації задекларованих принципів, особливо це стосується унормування загального процесу ведення політичної агітації.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com