перейти на сайт>>

Подолання тривожності у дітей старшого дошкільного віку методом казкотерапії

ID роботи: 415
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Практична частина
2. Експериментальне дослідження ефективності використання казкотераптії у подоланні тривожності дітей старшого дошкільного віку
2.1. Організація дослідно-експериментальної роботи
2.2. Діагностика тривожності у дітей
2.3. Корекційна програма
2.4. Результати дослідно-експериментальної роботи
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

За даними медико-соціальних досліджень за останні декілька років значно збільшилося число дітей дошкільного віку з порушеннями розвитку, зокрема психічного. Вивчення особливостей емоційної сфери як найважливішого регулятора всієї психічної, діяльності і розвитку дітей, особливо важливо і актуально, оскільки від своєчасної діагностики і корекції залежить соціальна адаптація дитини, його подальший мовний і особовий розвиток, адаптація в соціумі.

У роботі ми виявили суть поняття «тривожність», його відмінність від понять «тривога» і «страх». В результаті аналізу літератури ми виявили, що особова тривожність є одним з проявів емоційного неблагополуччя дитини, причини її виникнення - пренатальні і натальні чинники, недоліки сімейного виховання, помилки педагогічної дії, також з'ясували, що мовні і комунікативні утруднення перешкоджають встановленню і підтримці контактів з однолітками, це є причиною виникнення тривожності.

Для сучасної психології актуальним є питання про взаємозв'язок емоцій і мови в онтогенетичному розвитку, зокрема, проблема виникнення тривожності у дітей з мовною патологією. У тривожних дітей спостерігаються риси соромливості, боязкості, навіюваності або, навпаки, агресивність і інші негативні прояви.

Оскільки у деяких дітей комунікативні навики слабо виражені, ми припустили, що коректувально-розвиваюча робота повинна бути спрямована не тільки на зниження тривожності, але і на розвиток комунікативних навиків, на підвищення уявлень про власну цінність, на розвиток упевненості у власних силах, а також здатності найуспішніше реалізувати себе в поведінці і взаємодії з навколишніми людьми.

Ми визначили базу дослідження, вибірку дітей, підібрали методи дослідження і поставили завдання досвідчено-практичної роботи з дошкільниками. Для підвищення об'єктивності психологічного дослідження ми використовували методи: спостереження, тест Амена, методику «Драбинка».

В ході дослідження тривожності дітей дитячого саду було виявлено, що більшість дітей мають середній і високий рівень тривожності і самооцінки, що є показником їх емоційного неблагополуччя.

Таким чином, можна констатувати, що тривожні діти потребують коректувальної дії. Тривожність стосовно людини – свідоцтво обмежених засобів, які вона має в своєму розпорядженні для подолання неприємних для себе ситуацій, недолік засобів, використовуваних у власній діяльності і взаємодії з іншими людьми.

Після проведення групової колекційної роботи методом казкотерапії у 2 дітей були виявлені низькі показники тривожності, у 4 середній рівень, у 2 дітей показники тривожності залишилися високими.

Таким чином, у 3-х чоловік з 8-ми вдалося понизити рівень тривожності. Це говорить про те, що метод казкотерапії, спрямований на зниження тривожності у дітей дошкільного віку виявився ефективними.

Отримані дані доводять, що за допомогою коректувально-розвиваючих занять, можливо понизити рівень тривожності у дошкільників.

Таким чином, мета дослідження досягнута, вирішені всі поставлені завдання.

Застосування казкотерапії, особливо у поєднанні з іншими традиційними і нетрадиційними методами подолання тривожності у дітей дошкільного віку є досить ефективним.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: