Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Проблематика професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи
1.1. Мета та завдання трудового виховання в допоміжній школі
1.2. Вплив ручної праці у процесі корекційної роботи з молодшими школярами допоміжної школи
1.3. Методологічні особливості організації та проведення занять з ручної праці з учнями допоміжної школи молодшого шкільного віку
2. Експериментальне дослідження впливу ручної праці на розвиток здібностей молодших школярів допоміжної школи
2.1. Констатуючий експеримент: виявлення здібностей дітей
2.2. Використання методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи
2.3. Контрольний експеримент: дослідження ефективності застосування методики орігамі у процесі професійно-орієнтаційної роботи на уроках ручної праці у молодших школярів допоміжної школи
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Іграшки-саморобки мають великі педагогічні можливості. Вони розвивають фантазію і творчість, конструктивне мислення і кмітливість, розширюють ігровий досвід, дають знання про навколишній світ, збагачують словник дітей, формують уміння спілкуватися один з одним.
Для виготовлення виробів не знадобляться трудомісткі дії, дорогі або труднодоступні матеріали. Практично всю роботу дитина зможе зробити сама при мінімальній допомозі і підтримці дорослого. Проте результат діяльності буде естетично і емоційно привабливим для дитини, адже цю милу іграшку вона зробить сама.
Для виготовлення іграшок використовується звичайний папір. Це, мабуть, найдоступніший матеріал. Іноді можуть знадобитися ножиці і клей, олівці або фломастери, щоб вирізувати і приклеїти або домальовувати яку-небудь дрібну деталь. Основні частини іграшки виготовляються методом згинання паперу.
Особливо привертає молодших школярів можливість самим створити такі вироби з паперу, які потім будуть використані в іграх, інсценуваннях, оформленні куточка, ділянки дитячого саду або даровані на день народження, до свята своїм батькам, вихователям, друзям.
Потреби практиків зумовлюють необхідність подальшої розробки теоретичних і методичних положень щодо підвищення рівня підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва у початкових класах.
Зокрема, необхідно:
а) поглибити теоретичне обґрунтування і привести у відповідність із вимогами реформування освіти зміст підготовки майбутніх фахівців;
б) розробити і ввести в навчальний процес вищих навчальних закладів цілісну систему методичної підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва на особистісно зорієнтованій основі із широким використанням новітніх технологій.
Заняття орігамі сприяє розвитку інтелекту, художнього смаку, просторової уяви, конструкторських здібностей, привчає до точності і акуратності.
Проведення циклу занять по виготовленню виробів з паперу, безперечно, дозволить урізноманітнити виховний процес, змістовно та цікаво організувати уроки з елементами ручної праці з молодшими школярами допоміжної школи.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com