перейти на сайт>>

Особливості стратегічного та поточного планування в туризмі

ID роботи: 5835
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти стратегічного планування діяльності туристичного підприємства

1.1. Мета, принципи та значення процесу стратегічного планування діяльності туристичних підприємств

1.2. Характеристика системи планів туристичного підприємства

Розділ 2. Аналіз особливостей та процесу планування туристичної фірми ТОВ «Sofi Tour»

2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Sofi Tour»

2.2. Аналіз ринкового середовища ТОВ «Sofi Tour»

Розділ 3. Розробка стратегічного та поточного плану діяльності

3.1. Оцінка поточної стратегії та результатів діяльності підприємства щодо її реалізації

3.2. Формування бажаних напрямів діяльності ТОВ «Sofi Tour»

Висновки

Список використаної літератури



Висновок:

Таким чином, у результаті проведення дослідження було досягнуто його основну мету – розглянуто систему стратегічного та поточного планування туристичного підприємства, що містить поєднаний комплекс рекомендацій відносно існуючих варіантів його стратегічної поведінки, зокрема:

проведено поточну діагностику позиції ТОВ «Sofi Tour» на ринку туристичних послуг м. Луганська та на основі отриманих результатів запропоновано відповідний перелік стратегій;

розроблено тактичні заходи, що характеризують обрані стратегії та розкривають їхній зміст;

складено результуючу стратегію із отриманих стратегічних і тактичних компонентів, що дозволяє оптимізувати маркетингову діяльність підприємства.

Стратегічне планування уявляє собою генеральну програму діяльності підприємства, в основі якої лежить визначення основних довгострокових цілей і задач, направлень діяльності, визначення необхідних ресурсів для досягнення поставлених цілей ті їх використання. Відмінним рисами стратегічного планування є розробка альтернативних варіантів підприємства і оцінка економічних наслідків реалізації кожного з них.

В курсовій роботі визначена система стратегічних та поточних цілей ТОВ «Sofi Tour». Головна ціль: збільшення маси прибутку. Специфічні цілі: життєво-необхідна – отримання мінімального прибутку; перспективна – досягнення максимально-можливого прибутку; поточна – отримання необхідного прибутку.

Проведені в курсовій роботі дослідження показують, що у процесі стратегічного та поточного планування  ТОВ «Sofi Tour» слід оцінювати особливості зовнішнього середовища, особливості свого сегменту ринку та профілю споживачів, в тому числі їх кількості та купівельної спроможності, організаційно–правові форми господарювання, характе­ристику товару, умови та вид транспортування, особливості післяпродажного обслуговування, характеристику самого виробника (фінансові можливості, товарна політика, існуючий досвід збутової діяльності, стратегія маркетингу), характеристику збутового посередника та умови конкурентної боротьби (конфігурація збутової мережі, цінові параметри, витрати конкурентів на комунікативну політику та просування товарів на ринки збуту).

Результати, отримані в процесі проведення дослідження, сприятимуть активізації маркетингової діяльності ТОВ «Sofi Tour» і, тим самим, забезпечать його стабільний розвиток та нададуть можливість тривалого функціонування на ринку.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: