перейти на сайт>>

Стратегія управління туристичним підприємством ПП ТА «Вояж»

ID роботи: 5838
Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

1. Сутність, мета та особливості стратегічного управління в туризмі

1.1.Поняття, сутність та види маркетингових стратегій

1.2. Особливості процесу стратегічного планування на підприємстві туристичної сфери

1.3. Процес  формування і реалізації маркетингових стратегій на туристичному підприємстві

Висновки до розділу 1

Розділ ІІ. Дослідження процесу планування обсягу надання туристичних послуг ПП ТА «Вояж»

2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства

2.2. Вивчення і аналіз  збуту продукції  ПП ТА «Вояж» по критеріях популярності, ціни, прибутковості, форми туризму, пріоритетних форм розміщення і найпопулярніших туристичних центрів

2.3. Характеристика системи стратегічного планування ПП ТА «Вояж»

Висновок до розділу 2

3. Використання інструментів стратегічного управління у процесі прогнозування обсягів реалізації туристичних послуг  турагентства ПП ТА «Вояж»

3.1. Використання інструменту SWOT-аналізу у процесі стратегічного управління туристичним підприємством

3.2.  Прогноз реалізації туристичних послуг  турагентства ПП ТА «Вояж» на 2013 рік

Висновок до розділу 3

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Отже, комплекс індустрії туризму відрізняється складністю внутрішньої структури, ієрархією цілей функціонування компонентів і елементів, різноманітністю зовнішніх та багаторівневістю внутрішніх комплексоутворюючих зв’язків, стадійністю споживання та організації масового обслуговування. Планування його розвитку потребує відповідного комплексного і системного підходу.

У першому розділі курсової роботи були розглянуті теоретичні та методологічні аспекти стратегічного управління у сфері туризму.

Зазначено, що  стратегічний план як формалізація стратегічного планування діяльності туристичного підприємства, сприяє довгостроковому забезпеченню його результативності й ефективного використання ресурсного потенціалу. Його характерними ознаками є: наявність стратегічних зон господарювання; аналіз зовнішнього середовища і внутрішніх можливостей підприємства; орієнтація на багатоваріантну стратегію.

Відмінною особливістю стратегічного плану туристичного підприємства є необхідність його узгодження з іншими підприємствами та організаціями, які функціонують на споживчому ринку послуг.

Необхідно зазначити, що туризм як важливе соціально-економічне явище знаходиться в прямій залежності від економічного положення, загальної стратегії розвитку держави, її міжнародного становища та іміджу. За рекомендаціями Всесвітньої туристичної організації (ВТО) безперервне управління туризмом має таке ж важливе значення, як планування та стійкий розвиток. Обов’язковою умовою ефективного управління усіма аспектами туризму являється бізнес-планування. Професійно складений і орієнтований на майбутнє бізнес-план являється основою для досягнення підприємницької мети.

Другий розділ курсової роботи присвячений дослідженню процесу планування обсягу надання туристичних послуг у практичній діяльності ПП ТА «Вояж».

Аналіз діяльності підприємства показав, що воно успішно функціонує на туристичному ринку м. Луганська та поступово збільшує обсяги реалізації туристичних послуг. При цьому слід відзначити, що переважаючою формою туризму виступила національна  форма або внутрішній туризм.  Це пов'язано з тим, що у більшості клієнтів фірми не вистачає грошей для покупки туру в іншу країну і в деяких випадках навіть виникають проблеми в оформленні віз. Тому більшу перевагу клієнт віддає національним туристичним центрам, незважаючи на невисокий рівень обслуговування.

ПП ТА «Вояж» активно розвивається за рахунок постійного запровадження нових маршрутів і турів, а також нових типів програм перебування. Нові тури та послуги в поєднанні з ринком попиту дозволили цим фірмам розширити реалізацію власного туристичного продукту практично в усіх регіонах України і досягти високих показників у розвитку своїх підприємств.

Аналіз показав, що керівництво ПП ТА «Вояж» керується трьома стратегічними методами, які застосовуються як окремо, так і в поєднанні.

 - розвиток виробництва існуючого туристичного продукту по сформованих напрямках;

 - розширення географії поїздок, формування і продаж послуг за рахунок нових районів туристичного призначення;

- впровадження зустрічних сфер туристичної діяльності, в тому числі через створення нових підприємств.

У зв’язку з розширенням бізнесу у 2013 році ПП ТА «Вояж» заплановано збільшення обсягів реалізації туристичних послуг на 15%. 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: