Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Практичне заняття №1-2
Методологічні та теоретичні аспекти моделі професійно-трудової соціалізації в сучасній науці: Етапи професійно-трудової соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Раннє виявлення схильностей, здібностей і потреб учнів, сприяння свідомому вибору учнями майбутньої професійної діяльності.
2. Формування та розвиток міжособистісних стосунків, спільної і комунікативної діяльності учнів як запоруки успішної адаптації в соціальному оточенні, зокрема в майбутньому професійному колективі.
3. Створення умов для розвитку особистісної готовності школяра до вибору професії та професійного навчання, формування в учнів мотивації професійного самовизначення.
4. Робота з педагогічним колективом навчального закладу щодо оптимізації системи психолого-педагогічного супроводу професійно-трудової соціалізації осіб з порушеннями психофізичного розвитку.
Література:
Практичне заняття № 3
Історичні та правові аспекти проблеми професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Дайте стислу характеристику горизонтальної та вертикальної структури системи спеціальної освіти України.
2. Яким чином міжвідомча розпорошеність спеціальних установ створює проблеми для обліку та створення комплексної системи психолого-педагогічного супроводу професійно-трудової соціалізації осіб з вадами психофізичного розвитку?
3. У яких установах дитина з особливими освітніми потребами може отримувати профорієнтаційну допомогу у молодший шкільний період ( з 6-7 до 10 років) та період шкільного та професійного навчання?
4. Заповніть таблицю «Позитивні та негативні риси профорієнтаційної роботи при інституалізованих та інклюзивних освітніх моделях»:
Література:
Практичне заняття 4-5
Технології психологічного дослідження особистості молодших школярів з психофізичними порушеннями
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Підготуйте загальну характеристику методів дослідження, які застосовують у спеціальній діагностиці для дослідження схильностей та здібностей молодших школярів.
2. Визначте завдання створення системи профорієнтаційної роботи в початковій школі.
Література:
Практичне заняття № 6-7
Технології психологічного дослідження особистості підлітків з психофізичними порушеннями
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Підготуйте загальну характеристику методів дослідження, які застосовують у спеціальній діагностиці для дослідження міжособистісних стосунків підлітків з психофізичними порушеннями.
2. Розробіть і обґрунтуйте зміст психолого-педагогічного обстеження (методи та методики, спрямовані на самовизначення) підлітка а) з відставанням в інтелектуальному розвиткові; б) з розладами поведінки; в) с сенсорними розладами.
3. Визначте завдання створення системи профорієнтаційної роботи в середній ланці школи.
Література:
Практичне заняття № 8-9
Технології психологічного дослідження особистості юнаків з психофізичними порушеннями
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Дайте визначення поняття «професійно-трудова соціалізація» та розкрийте її сутність.
2. Назвіть основні чинники успішного професійного самовизначення в юнацькому віці.
Охарактеризуйте щаблеву модель професійного розвитку Д. Сьюпера.
3. У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями?
4. У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб із сенсорними порушеннями?
Література:
Практичне заняття № 10-11
Основні напрями профорієнтаційної роботи
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Сформулюйте ряд вимог до добору методичного інструментарію для обстеження дітей з відхиленнями розвитку під час профдіагностики.
2. Продумайте конкретний перелік і зміст даних на дитину, які ви маєте вивчити до проведення процедури дослідження. Яким чином і які б методи ви застосовували?
3. Обгрунтуйте вимоги до проведення та організації профконсультації дітей з відхиленнями розвитку.
Література:
Практичне заняття 12
Профорієнтаційна робота у навчально-реабілітаційних центрах та середніх спеціальних загальноосвітніх закладах. Професійний відбір. Професійно-трудове навчання осіб з психофізичними порушеннями.
Завдання для самоконтролю та контролю знань:
1. Назвіть етапи психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення підлітків і юнаків у НРЦ.
2. У чому сутність системи психолого-педагогічного супроводу професійної соціалізації осіб із порушеннями зору в НРЦ?
Назвіть структуру профільного навчання в навчально-реабілітаційному центрі.
3. Охарактеризуйте структуру діяльності членів педагогічного колективу з реалізації завдань психолого-педагогического забезпечення професійно-трудової соціалізації учнів з порушеннями зору.
4. Охарактеризуйте систему психолого-педагогічного забезпечення в навчально-реабілітаційному центрі.
Назвіть основні форми професійно-трудової соціалізації в НРЦ.
Література:
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com