Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
1.Виходячи зі змісту поняття «дислалія» дати пояснення, чому ринолалію не можна віднести до категорії механічної дислалії? Привести приклади.
2. Складіть план-конспект фронтального заняття з формування звуковимови. Підготуйте дидактичний та наочний матеріал.
3.Скласти схему взаємодії педагогів ДНЗ у подоланні мовленнєвих вад у дітей. Охарактеризувати функцію кожного з педагогів.
4. Підберіть 1 анамнез дитини з порушенням слуху. Прикладіть до анамнезу фото дітей з синдромами Ваарденбурга, Ушера, Пендреда.
5. Підготуйте тези до характеристики порушень звуковимови при бульбарній формі дизартрії:
6. Дайте характеристику функцій рухової ділянки кори (передня центральна звивина КГМ) та пірамідного шляху. Оформіть у вигляді тез.
7. Охарактеризуйте механізм порушень сили та тембру голосу при псевдобульбарній дизартрії.
8. Охарактеризуйте механізм порушень мовленнєвого дихання при псевдобульбарній дизартрії.
9. Охарактеризуйте механізм порушень в системі голосних звуків та просодії при псевдобульбарній дизартрії.
10.Охарактеризуйте механізм порушень в системі приголосних звуків при псевдобульбарній дизартрії.
11. Охарактеризуйте патогенез фонетичних і просодичних розладів при мозочковій формі дизартрії. Оформіть у вигляді таблиці. В чому полягає патогенез фонетичних і просодичних розладів при мозочковій дизартрії.
13. Обґрунтуйте, з позицій знань закономірностей неврологічних основ побудови рухової функції людини, феномен залежності дизартричних розладів мовлення в залежності від його довільності (автоматизованості).
14. Охарактеризуйте симптоматику розладів просодії в кожному з трьох варіантів мозочкової дизартрії за О. М. Вінарською.
15. Які особливості загального та соматичного стану хворих з порушеннями функції мозочка.
16. Визначте мету та зміст етапів обстеження моторного розвитку дитини за методикою М.І.Озерецького-Гельнитця (обстеження загальної довільної моторики (Поваляева М.А. Справочник логопеда – Ростов-на-Дону: «Феникс», 2002. – С.34-36.http://www.pedlib.ru/Books/3/0061/3_0061-1.shtml)
17. Визначте мету та зміст етапів обстеження диференційованої моторики пальців рук. Доберіть серію завдань для дитини (за власним вибором вікової категорії з обґрунтуванням доцільності завдань, адекватних віку).
18. Визначте мету та зміст обстеження довільної мімічної моторики (тести Л. Квінта у модифікації Г. Гельнитця. Доберіть серію завдань для дитини (за власним вибором вікової категорії з обґрунтуванням доцільності завдань, адекватних віку).
20.Охарактеризуйте структуру особистості за К.К. Платоновим. Яким чином впливають порушення слуху на емоційно-особистісний розвиток дитини?
21.Охарактеризуйте основні етапи розвитку особистості слабочуючої дитини. Позначте те спільне, що можна виділити в розвитку особистості чуючої дитини та дітей з порушеннями слуху.
22.Які особливості розвитку самооцінки та рівня домагань у слабочуючих дітей шкільного віку?
23.Розкрийте результати досліджень емоційно-особистісного розвитку слабочуючих дітей.
24.Підготуйте тезову доповідь на тему: «Корекція психічного розвитку дітей з порушеннями слуху в процесі навчання та виховання».
25.Розкрийте сутність об'єкту, предмету, завдань та галузей спеціальної психології?
26.Як співвідносяться спеціальна психологія та корекційна педагогіка? В чому їх відмінність та подібність?
27.Що є джерелом знань щодо причин відхилень у розвитку?
28.Охарактеризуйте групу ендогенних та екзогенних факторів виникнення відхилень у розвитку.
29.Як співвідносяться поняття «хвороба» та «дизонтогенез»?
30.Які фактори детермінують вплив патогенного чинника?
31.Що дають нам знання щодо причин порушенного розвитку?
32.Підготувати доповідь на тему: «Соціальні фактори порушень психічного розвитку»
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com