Тип роботи:
Об'єм: 54 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
РОЗДІЛ 1. Роль маркетингу в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства: теоретичний аспект
1.1. Поняття маркетингу та його роль у здійсненні зовнішньоекономічної стратегії підприємства
1.2. Теорія (мотиви/причини) виходу фірми на зовнішній ринок і місце маркетингової стратегії в цьому процесі
1.3. Особливості розробки стратегії та організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. Дослідження ефективності використання інструментів маркетингу у процесі управління зовнішньоекономічною діяльністю Кондитерської Корпорації ROSHEN
2.1. Організаційно-економічна характеристика Корпорації ROSHEN
2.2. Аналіз організації зовнішньоекономічної діяльності Корпорації ROSHEN
2.3. Аналіз системи стратегічного маркетингового планування зовнішньоекономічної діяльності Корпорації ROSHEN
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності Корпорації ROSHEN на міжнародному ринку
3.1. Формування оптимальної стратегії розвитку Корпорації ROSHEN
3.2. Обґрунтування збутової стратегії ЗЕД
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
У сучасних умовах глобалізації економічних відносин перед підприємствами України стоїть завдання консолідації в міжнародний економічний простір. Для того, щоб досягти цієї мети необхідно розробляти стратегічні плани. При цьому важливо визначитися із загальним напрямом стратегії, з розумінням сутності стратегії, оскільки в даний час під стратегією розуміється як загальний напрям дій, так і план заходів, а також їх послідовність у часі і просторі.
Маркетинг зовнішньоекономічної діяльності можна визначити як систему планування, реалізації, контролю й аналізу заходів, спрямованих на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до його умов підприємства, яке здійснює свою діяльність більш як в одній країні. В умовах використання міжнародного маркетингу експортер глибоко вивчає ринок, використовуючи для цього широке коло маркетингових інструментів. При цьому міжнародний маркетинг поширюється не тільки на чисто торгові операції, але й на інші види і форми зовнішньоекономічної діяльності (на спільні підприємства, дочірні підприємства, технологічний обмін, надання транспортних, страхових, туристичних та інших послуг). Міжнародний маркетинг набирає все більш глобального характеру.
Розуміння стратегії як плану заходів дозволяє підприємствам визначитися з основними видами дій щодо виходу на зовнішньоекономічні ринки і по закріпленню своєї позиції на цих ринках. З іншого боку розуміння стратегії як загального напрямку розвитку у зовнішньоекономічній діяльності вимагає узгодження даного виду стратегії із загальним вибором напрямків господарювання підприємства, тому важливо визначитися з її економічною сутністю.
Стратегія передбачає формування головних довгострокових цілей та завдань, визначення засобів їх досягнення, які дозволяють реалізувати обраний напрямок життєдіяльності підприємства та оцінити ступінь його успішності у відповідності з предметною спрямованістю.
За умов поширення глобалізаційних процесів та інтеграції багатьох національних економік до спільного світового простору, одним з головних напрямків господарської діяльності підприємства є його зовнішньоекономічна діяльність, що є складовою частиною формування, становлення та розвитку підприємства. Зовнішньоекономічна діяльність здійснюється згідно з певним набором підходів, які можна охарактеризувати в рамках стратегії реалізації ЗЕД.
Форми присутності в міжнародному економічному просторі зумовлені методами виходу, проникненням компаній на зарубіжні ринки, які, у свою чергу, обґрунтовуються інтересами компанії в міжнародному співробітництві, а також динамікою і специфікою розвитку національних ринків та перевагами, які можуть бути отримані від міжнародної діяльності. Багато компаній відмовляються від планів інтернаціоналізації своєї діяльності та виходу на іноземні ринки, оскільки, по-перше, мають стабільні позиції на внутрішньому ринку, добре знають своїх споживачів, посередників, конкурентів, мають досвід у сфері правового забезпечення бізнесової діяльності тощо; по-друге, побоюються невизначеності міжнародного середовища через брак досвіду та інформації. Між тим багато обставин змушують придивлятися до зарубіжних ринків та шукати шляхи до міжнародного співробітництва.
Проведене дослідження ефективності зовнішньоекономічної стратегії кондитерської Корпорації ROSHEN показало, що основні економічні показники діяльності підприємства показують інтенсивність розвитку господарської діяльності підприємства, покращення фінансового стану підприємства, прибутковість діяльності. Все це свідчить про конкурентоспроможність продукції підприємства і ефективність роботи структурних підрозділів підприємства, а також про успішність брендингу.
Про ефективність стратегії кондитерської корпорації свідчить той факт, що за рейтингами останніх років «ROSHEN» посідає перше місце серед найпотужніших брендів України.
В сфері управління зовнішньоекономічною діяльністю основні функції в Корпорації ROSHEN здійснює відділ зовнішньоекономічних зв’язків.
Після проведення SWOT – аналізу Корпорації ROSHEN, можна зробити висновок, що на підприємстві переважають сильні сторони, і воно має можливості для подальшого розвитку, реалізація яких значною мірою залежить від ефективності управління збутовою діяльністю.
Проте підприємству варто працювати над освоєнням більшої частки ринку та збільшити обсяг продажу продукції; стабілізувати та зменшити витрати на виробництво продукції; постійно підвищувати рівень кваліфікації працівників та збільшити їх заробітну плату; збільшити кількість каналів збуту на даному ринку продукції.
Серед основних можливих заходів по удосконаленню організації ЗЕД Корпорації ROSHEN можна виділити наступні: реорганізація окремого структурного підрозділу, що відповідав би за успішність ведення ЗЕД на підприємстві, маркетингові дослідження нових ринків за умови виходу на них, вибір партнерів для ведення зовнішньоекономічної діяльності шляхом збору необхідної інформації про них, проведення SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку підприємства та удосконалення механізму зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі відповідних законодавчих актів.
Окремим напрямом підвищення конкурентоспроможності компанії має стати подальше розширення присутності на зарубіжних ринках. При цьому в результаті аналізу потенційних цільових ринків було виявлено, що найбільш пріоритетним є ринок Росії, а переважним способом виходу на даний ринок має стати розвиток виробничих потужностей на території Росії. Привабливим також є і ринок Білорусі, однак щодо цього ринку на початковому етапі слід обмежитись нарощуванням експорту.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com