Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Стан та перспективи розвитку розподільчої логістики в Україні
2. Особливості діяльності розподільчого центру торговельної мережі
3. Аналіз ефективності діяльності розподільчого центру торговельної мережі «Сільпо»
4. Шляхи підвищення ефективності діяльності розподільчого центру торговельної мережі «Сільпо»
Висновки та пропозиціі
Список використаних джерел
Висновок:
Впровадження системи управління логістичними ланцюгами торговельних мереж сприяє зростанню ефективності торговельної мережі в цілому, за рахунок зменшення логістичних витрат.
Логістична інфраструктура торговельної мережі є важливим фактором, який впливає на ефективність діяльності підприємства в цілому. Як показує практика, розширюючись і збільшуючи товарообіг, торгові мережі створюють власні розподільчі центри, які дозволяють зменшувати витрати на збір замовлення, його упаковку, доставку в торгову точку і т. д.
При купівлі товару у оптового посередника є своє вагома перевага – можна замовляти товар невеликими партіями, достатніми на кілька днів. При формуванні великої заявки виробнику доводиться брати більшу кількість товару, який не завжди можна зберігати на торгових точках. Це і стало однією з багатьох причин розвитку розподільчих центрів.
На відміну від інших складських форматів, розподільчий центр займається не тільки зберіганням товарів. Серед основних функцій РЦ також виділяються приймання, зберігання і відвантаження сировини або продукції, безперебійне постачання різних ланок ланцюжка поставок. Крім цього, дані центри пропонують ряд додаткових послуг, таких як комплектація замовлень, маркування, фасування, пакування і навіть складання товарів. Типовою схемою роботи РЦ є централізоване надходження товарів від виробника, а потім його відвантаження в філії, замовникам або точки роздрібних продажів.
Бувають ситуації, коли постачальники не виконують свої обов’язки, або виконують їх частково, вони можуть не привезти товар, або затримати постачання товарів. Крім того, продажі магазинів йдуть не рівномірно, завжди є зниження і підйоми обсягів продажів. У таких ситуаціях розподільчий центр виступає як якийсь буфер, який накопичує запаси товарів на випадок зриву поставок. Він також дозволяє згладити коливання попиту на товари, збільшуючи обсяги відвантажень у разі необхідності, наприклад, в святкові дні. На складі формується страховий запас, який у будь-який момент може бути відправлений в магазин.
Слід зазначити, що складська мережа, через яку здійснюється розподіл матеріального потоку, є значущим елементом збутової політики. Побудова цієї мережі робить істотний вплив на витрати, що виникають в процесі доведення товарів до споживачів, а через них і на кінцеву вартість продукту, що реалізується. Тому для кожного підприємства так важливо грамотно побудувати свою складську мережу.
Розподільчий центр торгівельної мережі «Сільпо» являє собою склад, з якого йдуть відвантаження на інші склади компанії. Безпосередньо ж торгівля з нього не здійснюється. Таким чином, розподільчий центр прикріплений до роздрібної мережі. Він забезпечує всі магазини мережі найчастіше за схемою «розподільчий центр – склад магазину». Деякі товари може бути не вигідно доставляти з центру дистрибуції у розподільчий центр, а потім на склад магазину, тому на даному етапі функціонування роздрібної мережі ключовим елементом є логістика, здатна структурувати ланцюг поставок.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com