Тип роботи:
Об'єм: 75 стор.
Вартiсть: 200 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРИЙОМИ І ЗАСОБИ РЕКЛАМИ В ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
1.1. Коротка історія косметики і її реклами
1.2. Прийоми рекламування косметики та косметичних компаній
1.3. Рекламний текст, як засіб рекламної комунікації
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОСМЕТИЧНОЇ КОМПАНІЇ L’OREAL
2.1. Аналіз рекламної та PR-діяльності косметичних компаній на вітчизняному ринку (в тому числі L'Oreal)
2.2. Аналіз закордонних підходів до рекламного просування косметичних компаній
2.3 Визначення основних методів рекламного та PR-просування косметичної продукції
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОСМЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ L’OREAL
3.1 Організаційні аспекти рекламного та PR просування
3.2. Розробка рекламної кампанії по формуванню позитивного іміджу косметичної компанії L'Oreal в Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com