Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 170 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Логопедичний супровід сім’ї як системна логопедична допомога родині, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення
1.1. Роль сім’ї у мовленнєвому розвитку дитини
1.2. Поняття та мета логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями
1.3. Форми та напрями роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовлення
Розділ 2. Дослідно-експериментальне вивчення ефективності Логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями
2.1. Організація дослідження розвитку дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями
2.2. Розробка програми логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями
2.3. Аналіз результатів проведеної роботи щодо логопедичного супроводу сімей старших дошкільників з мовленнєвими порушеннями
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Таким чином, логопедичний супровід сім’ї розглядається як структурний компонент загального психолого-педагогічного супроводу, де у співвідношенні підсистем логопедичний супровід залишається самостійним напрямом, що має свої методологічні засади, мету, специфічні завдання і шляхи вирішення. Логопедичний супровід – це вплив на дитину, прямий чи опосередкований (через близьке оточення), який реалізується у різних формах (за необхідністю) протягом усього дитячого віку спеціалістами-логопедами.
Формування логопедагогічних знань та вмінь у батьків залежить від вчасного та вмілого поінформування батьків логопедами, що можливе за умови реалізації програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення.
Робота логопеда з батьками, їх повноцінна взаємодія повинна будуватися в трьох напрямках: індивідуальному, груповому і просвітницькому.
Серед форм корекційної роботи логопеда з батьками можна назвати: індивідуальне консультування, бесіду, батьківські збори, дні відкритих дверей, відкрите заняття, індивідуальне спільне заняття логопеда з батьками та дитиною, групові та підгрупові заняття з батьками і дітьми, анкетування, створення стіннівок, інформаційних куточків та інші.
Структура програми логопедичного супроводу сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення складалася з таких компонентів: цільового (цілі, принципи, завдання); змістового (базові складові, основні напрями діяльності); операційно-дієвого (періоди, етапи, форми, методи, прийоми, умови, способи взаємодії); оцінно-результативного (критерії, показники).
В результаті констатуючого експерименту у старших дошкільників з вадами мовлення ми виявили: недостатній розвиток просторових уявлень, почуття ритму, графічних навичок, координації рухів руки і плечового пояса, фонематичного слуху.
На підставі результатів констатуючого експериментами була розроблена програма логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями «Логошкола для батьків». Розроблено алгоритм та зміст багатофункціональної програми логопедичного супроводу сімей дітей-логопатів, який включає інноваційні, включно з авторськими, та традиційні технології логокорекційної роботи у межах сімейно-центрованого підходу. Реалізація сучасного сімейно-центрованого підходу у практиці логопедичної роботи забезпечується наданням відповідної ролі батькам у процесі нормалізації перебігу розвитку мовлення дитини за умови постійної взаємодії логопеда і родини, яка виховує дитину з порушенням мовлення.
З метою виявлення ефективності проведеної корекційно-логопедичної роботи ми провели контрольний експеримент.
Порівняння результатів констатуючого і контрольного експериментів показало, що запропонована програма сприяла розвитку мовлення досліджуваних.
З огляду на все вищезазначене доведено, що системний, багатокомпонентний, варіативний підхід до супроводу родини виявився набагато більш ефективним, ніж традиційні форми взаємодії логопеда з родиною.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com