перейти на сайт>>

Звіт з практики ПрАТ «Галичина»

ID роботи: 9816
Тип роботи:
Об'єм: 50 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

1. Загальна характеристика підприємства

1.1. Історія розвитку підприємства

1.2. Місія на основні напрямки діяльності підприємства

1.3. Організаційна структура управління підприємством

2. Характеристика економічної діяльності підприємства

2.1. Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства

2.2. Аналіз виробничої діяльності

2.3. Аналіз ефективності використання виробничих ресурсів

2.3.1. Аналіз використання трудових ресурсів

2.3.2. Аналіз використання матеріальних ресурсів

2.3.3. Аналіз використання основних фондів

2.4. Аналіз собівартості продукції

2.5. Аналіз прибутку та рентабельності

2.5.1. Аналіз фінансових результатів господарської діяльності підприємства

2.5.2. Аналіз показників рентабельності

3. Характеристика маркетингової діяльності ПрАТ «Галичина»

3.1. Організаційна структура управління маркетингом на ПрАТ «Галичина»

3.2. Аналіз маркетингового середовища функціонування підприємства

3.3. Аналіз комплексу засобів маркетингу

3.3.1. Аналіз товарної політики

3.3.2.        Аналіз цінової політики

3.3.3. Аналіз маркетингової політики комунікацій

ВИСНОВОК

ЛІТЕРАТУРА

Додатки



Висновок:

Приватне акціонерне товариство «Галичина» - українська молочна компанія функціонує з 1998 року. ПрАТ «Галичина» створено на базі Радехівського маслозаводу. На даний час ПрАТ «Галичина» постачає молочну продукцію Західному регіону України. та має за мету розширити сферу свого впливу на інші регіони. Молочна компанія «Галичина» була  лідером з виробництва кисломолочної продукції та входила до трьох найбільших виробників йогуртів в Україні. Але починаючи з 2017 року по підприємству відкрита процедура банкрутства.

Основними торговими марками кисломолочної продукції ПрАТ «Галичина» є: національні – ТМ «Галичина», «12 вітамінів» і західноукраїнські – «Молочар», «Дві корівки» та «Мої корівки». Також на потужностях підприємства виробляється з 2010 року продукція, яка реалізується під ТМ «Молочна родина». Асортимент продукції – молоко, сметана, кефір, йогурт, маслянка, масло, спреди, десерти, ряжанка, енергетичні напої, сухе молоко. Основними конкурентами ПрАТ «Галичина» слід вважати: ПАТ «Wimm-Bill-Dann», ПАТ «Галактон», ТОВ «Молочний дім»(корпорація Фанні), ЗАТ «Лакталiс-Україна», ТОВ «Молочна фабрика «Rainford», ТОВ «Торговий дім «Західна молочна група» та інші. За 19 років діяльності на українському ринку ПрАТ «Галичина» відрекомендувала себе як надійний партнер, торгова марка підприємства користується заслуженою довірою у покупців. Робота підприємства відзначена дипломами регіональних та міжнародних виставок.

У регулюванні ринкової економіки величезне значення має маркетинг, тобто діяльність, спрямована на задоволення потреб покупців за допомогою обміну. Маркетингова діяльність різноманітна і включає вирішення практично всіх господарських питань, пов’язаних з розробкою, виробництвом і після продажним обслуговуванням ринку. Вона повинна починатися з глибокого дослідження ринку та його можливостей.

Загальновизнаним є положення про те, що в умовах розвинутого ринку вдосконалення маркетингової діяльності - одна з найважливіших функцій керівників підприємств вищої ланки. Стратегій маркетингу може бути багато, головне - вибрати відповідну для кожного ринку і кожного товару, щоб вона відповідала вимогам досягнення цілей маркетингу:

-        збільшення ділової активності (проникнення на новий ринок; введення нового товару на старий ринок, проникнення на нові сегменти ринку);

-        зменшення ділової активності (припинення продажу товарів, які перестали задану прибуток на даному ринку; згортання виробництва збиткового товару; відхід з деяких ринків і концентрація зусиль на найбільш перспективних ринках).

Стратегія ПрАТ «Галичина» орієнтована на розвиток продаж в межах України. Маркетингу стратегію ПрАТ «Галичина» планує будувати на створенні національного бренду «Галичина». Підприємство планує провести кардинальну диференціацію торгових марок – «Галичина», «Дві корівки», «12 вітамінів» «Мої корівки».


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: