Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
1. Загальна характеристика компанії
2. Ситуаційний та портфельний аналіз
3. Цілі маркетингу
4. Стратегія конкурентної поведінки
5. Стратегія охоплення ринку
6. Стратегія позиціонування
Висновки
Список використаних джерел
Висновок:
Luxoft – провідний постачальник послуг в області розробки програмного забезпечення та інноваційних ІТ-рішень з клієнтською базою по всьому світу, що складається головним чином з великих транснаціональних корпорацій. Послуги Luxoft по розробці ПО включають в себе створення та підтримку базового і критично важливого замовного ПЗ, проектування і тестування продуктів, а також технологічний консалтинг.
Стратегія компанії реалізовується за такими напрямами:
1. Розширення доменної експертизи – лінійка програмного забезпечення та послуг у сфері фінансового сектору поповнилася платформою Murex (ризик-менеджмент) та платформою для Wealth-менеджменту, а також послугами ІТ-консалтингу та впровадження даних платформ.
2. Розширення клієнтської бази – забезпечення сильної клієнтської бази в Сінгапурі, Малайзії, Австралії, Індії, Китаї, Австралії та на Близькому Сході.
Luxoft надає комплексні новаторські послуги на основі галузевої спеціалізації, використовуючи глобальну модель обслуговування з географічними центрами в Центральній і Східній Європі, регіоні ЕМЕА, Північній Америці та Південно-Східної Азі
Отже, на основі аналізу позицій компанії, основних конкурентів та поточної стратегії й ситуації на світовому ІТ-ринку, можемо сформувати такі основні цілі маркетингу Luxoft:
- Акцент перш за все на внутрішньому маркетингу персоналу: співпраця з провідними ВНЗ для залучення випускників;
- Створення власних курсів професійного росту спеціалістів та навчання технічних спеціалістів;
- Семінари, тренінги, конференції, ділові зустрічі, активність у соціальних мережах, що має забезпечити розвиток дружньої команди;
- Акцент на залучення інженерів та програмістів;
- Аутсорсинг людських ресурсів та розвиток людських ресурсів в ключових сегментах та секторах, де працює компанія;
- Використання інтернет-маркетингу.
Для компанії Luxoft основними показниками ефективності маркетингу вважаємо чисельність та ріст персоналу, кількість розроблених та впроваджених проектів, кількість нових технологічних рішень, рівень задоволеності клієнтів, попит на послуги компанії, ріст доходів, ринкова капіталізації Luxoft, прибутковість та рентабельність тощо.
Попередній аналіз ІТ-ринку, стану та тенденцій розвитку компанії дав змогу дійти висновку, що Luxoft використовує стратегію інтенсивного зростання, яка має прояв у розробці нових товарів та інноваційних рішень для існуючих клієнтів, стратегію інтеграційного зростання, що перш за все стосується впровадження нових організаційних змін в управління, що має прояв в організаційних змінах відносно персоналу та їх мотивації. Також компанія використовує стратегію диференціації, яка має прояв у тому, що Luxoft використовує український людський потенціал для надання послуг аутсорсингу та забезпечення потреб клієнтів в технічних рішеннях у розвинених країнах світу.
Аналіз компанії Luxoft дав могу дійти висновку, що вона використовує поєднання диференційованого та концентрованого маркетингу, адже працює в певних сегментах (фінансовий сектор, автомобільна галузь наприклад) та разом з цим здійсню розробку технологічних рішень під потреби окремих клієнтів.
Можемо зробити висновок, що саме концентрований маркетинг переважає у компанії Luxoft. Тому доцільно й надалі продовжувати цю стратегію охоплення ринку, адже галузі ІТ саме такий маркетинг може забезпечити зростання доходів завдяки: розробці продуктів під конкретний сегмент та галузь ринку та під потреби клієнтів; скороченню витрат на оплату праці завдяки використанню робочої сили країн, що розвиваються.
Luxoft позиціонує себе як міжнародна компанія і технічно нею є, як провідний постачальник послуг в області розробки програмного забезпечення та інноваційних ІТ-рішень з клієнтською базою по всьому світу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com