Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Значення позашкільної діяльність у естетичному вихованні молодшиз школярів
1.1. Функції естетичного виховання в сучасній українській школі
1.2. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами
1.3. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами
Розділ 2. Методологічні аспекти естетичного виховання молодших школярів в умовах позашкільної діяльності
2.1. Методика організації позакласної та позашкільної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки
Використана література
Додатки
Висновок:
За даними результатам дослідження можна зробити висновок про те, що діти випробують естетичні почуття через те, що вони спілкуються з природою як удома, так і поза ним. Вони більше зацікавлені в інформації про ”дику” природі, чим про домашню. Емоційне відношення до рослин і тварин в домі вони пов’язують із задоволенням потреб у тілесному і щиросердечному комфорті.
Отже, велике значення для дитячого віку має естетична емоційна спрямованість, що є важливою характеристикою, що впливає на емоційні відносини до природних об’єктів.
Ситуативну допомогу екологічним об’єктам могли б зробити 78% опитуваних у 3 В класі і 57% у 3 А класі. За результатами відповідей на питання: ”Чи могли б ви вдарити чи убити тварину?” відповідно 13% і 19% опитуваних відповіли позитивно, що говорить все-таки про те, що більшість дітей ніколи б так не зробили[22,с.107].
Результати опитування по вивченню антиекологічної діяльності показали, що стати мисливцем могли б стати 6,6% учнів з 3 В класи (відповідно в 3 А класі 5%), а залишити непогашене вогнище в лісі чи улаштувати пожежу навмисно змогли б 10% (35%). Це говорить про невелику, але імовірность здійснення антиекологічних вчинків для учнів 3 В класи і значної імовірності цього для 3 А класи.
Актуальність взаємодії суспільства і природного середовища висунула необхідність виховання у дітей відповідального відношення до природи. Зараз і педагоги, і батьки усвідомлюють важливість навчання школярів правилам поведінки в природі, суспільно корисної природоохоронної діяльності. І чим раніш починається робота з екологічного виховання учнів, тим більшими будуть її педагогічний ефект і результативність.
Основною задачею виховання в дітей екологічного поводження є таке формування особистості, яке сполучить діяльну любов до живої природи, прагнення до її пізнання, ентузіазм дослідника, що вивчає факти і закономірності живої природи. При цьому в тісному взаємозв’язку повинні виступати всі форми і види як навчальної, так і позакласної і позашкільної діяльності дітей.
Позакласна і позашкільна виховна робота має набагато великі можливості для прилучення дітей до живої природи, ніж звичайні шкільні заняття. Величезна розмаїтість позаурочних виховних методик і прийомів дозволяє робити це найбільше всебічно. Обсяг цієї роботи не дозволяє розповісти про всі можливі позашкільні і позакласні заходи, присвячені вихованню в дітей екологічного поводження. Основні з них прогулянки й екскурсії в парки чи на берег моря, сполучені з предметними розповідями чи спеціально підібраними іграми; робота з рослинами на пришкільній ділянці та догляд за тваринами шкільного живого куточка; перегляд фільмів про природу тощо[33].
У ході проведеного експерименту по формуванню екологічного відношення у дітей до природи ми знайшли, що у вчителя 3 В класи більша розмаїтість у виборі методів позакласної і позашкільної роботи і велика ефективність формування мотивів екологічних мотивів, чим у вчителя 3 А класи.
А це, у свою чергу, закономірно привело до того, що діти з 3 В класу з великим інтересом і любов’ю відносяться як до ”дикої” природі, так і до домашніх тварин, ніж діти з 3 А класу. Тому можна сказати, що вчитель 3 В класи досяг тих цілей, які він ставив перед собою, організовуючи свою позаурочну діяльність.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com