


Змiст:
8. Зв'язок — головний чинник системи масових комунікацій.
18.Промислові партнери і ділове спілкування з ними.
28.Роль зв'язків з громадськістю у формуванні та просуванні корпоративного іміджу.
38.Імідж і авторитет країни та їхня роль у міжнародних відносинах.
Завдання 2
Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора.
Завдання 9
Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.
Використана література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com