


Змiст:
8. Зв'язок — головний чинник системи масових комунікацій.
18.Промислові партнери і ділове спілкування з ними.
28.Роль зв'язків з громадськістю у формуванні та просуванні корпоративного іміджу.
38.Імідж і авторитет країни та їхня роль у міжнародних відносинах.
Завдання 2
Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора.
Завдання 9
Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru