перейти на сайт>>

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ СУПЕРМАРКЕТУ

ID роботи: 2008
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

1. Поняття супермаркету, його роль в системі товаропостачання

2. Стисла економічна характеристика діяльності підприємства та його організаційна структура

Таблиця 2.2   Показники рівня рентабельності виробництва

3. Принципи розміщення супермаркету

4. Організація продажу товарів і обслуговування покупців

Висновки та пропозиції

Список літератури



Висновок:

Супермаркет — це передусім магазин з дуже великим асортиментом товарів, завдяки чому він дає покупцеві змогу придбати все необхідне «в одній точці». Відмінність спеціалізованого магазину запчастин від автосупермаркету та сама, що й звичайного магазину від звичайного супермаркету. У супермаркеті відвідувач може придбати все в одному місці, за оптимальними цінами, з хорошим комплексним обслуговуванням і мінімумом фінансових і часових витрат.

З урахуванням теоретичного і методичного аналізу шляхів вдосконалення організації трудових процесів магазина можна зробити наступні висновки про організацію трудових процесів на даному торговому підприємстві:

а) рівень організації трудових процесів  в ЗАТ „Абсолют”  розрізняється по видах праці. Якщо при розрахунках з покупцями рівень дуже високий (сканери, транспортер у касира, відеоспостереження за покупцями), то при організації погрузо-розвантажувальних робіт рівень трудових процесів дуже низький.

б) завдяки системі сканування підвищилася ефективність роботи відділу постачань в ЗАТ „Абсолют”  через велику кількість цінної оперативної інформації, яка миттєво поступає на комп’ютери менеджерів з торгового залу.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: