


Змiст:
Вступ
1. Поняття супермаркету, його роль в системі товаропостачання
2. Стисла економічна характеристика діяльності підприємства та його організаційна структура
Таблиця 2.2 Показники рівня рентабельності виробництва
3. Принципи розміщення супермаркету
4. Організація продажу товарів і обслуговування покупців
Висновки та пропозиції
Список літератури
Висновок:
Супермаркет — це передусім магазин з дуже великим асортиментом товарів, завдяки чому він дає покупцеві змогу придбати все необхідне «в одній точці». Відмінність спеціалізованого магазину запчастин від автосупермаркету та сама, що й звичайного магазину від звичайного супермаркету. У супермаркеті відвідувач може придбати все в одному місці, за оптимальними цінами, з хорошим комплексним обслуговуванням і мінімумом фінансових і часових витрат.
З урахуванням теоретичного і методичного аналізу шляхів вдосконалення організації трудових процесів магазина можна зробити наступні висновки про організацію трудових процесів на даному торговому підприємстві:
а) рівень організації трудових процесів в ЗАТ „Абсолют” розрізняється по видах праці. Якщо при розрахунках з покупцями рівень дуже високий (сканери, транспортер у касира, відеоспостереження за покупцями), то при організації погрузо-розвантажувальних робіт рівень трудових процесів дуже низький.
б) завдяки системі сканування підвищилася ефективність роботи відділу постачань в ЗАТ „Абсолют” через велику кількість цінної оперативної інформації, яка миттєво поступає на комп’ютери менеджерів з торгового залу.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com